Digitale terrestre

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Digitale terrestre

Messaggio Da Giacomin il Gio 2 Dic 2010 - 15:53

Visto che domani pareria noi gaveremo el digitale terestre, ogi son andado a comprarme uno e, za che iero go ciolo un televisor novo per la camera del mulo. El sincronizar i canai xè stà semplice, solo che co'l televisor novo se riva ciapar tuti i programi ma con la scatoleta tacada sul mio no ciapo: ra 1 - rai 2 - rai 3 e tele4:roll: e semo colegai con el stesso fil del'antenna scratch .......comincia i casini?

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: Digitale terrestre

Messaggio Da guido bighelli il Gio 2 Dic 2010 - 17:00

Credo proprio de si! Sti giorni me son informà 'bastanza a fondo: el mio vizin ga istessi problemi mii e l'antenista, che'l ga ciamà subito perchè nol pol viver senza tele, el voleva cambiarghe tute le antene e po' el ghe ga dito che bisogneria cavar i "filtri" dele antene, solo che'l no ga fato gnente perchè iera neve sul teto. Tuti vol aprofitarse del prosimo e farte spender soldi!!!
Mi inveze go risolto 'bastanza ben i casini iniziai. Zò in taverna no vedo ne 1 ne 2 ne 3 dela RAI (no li vedevo ben gnanche prima perchè le mie antene gaverà più de 30 ani). Per el resto vedo tuto ben perchè xe un TV novo, con decoder incorporà. De sora, con una televison vecia e decoder esterno, se ga misià tuti i canai e vedo ben la RAI, mediaset se vedi sul 82 per Rete4, 102 la 5 e 103 Italia1. Questo per dir come che sti canai se misia e i scampa de tute le parti...
I disi però che bisognassi reimpostarli ogni giorno per qualche setimana, zà che par che le emitenti se ga de regolar anche lore...
Mi cuco poco la tele. parte i tg e qualche programa de aprofondimento: xe la mia siora baba che de sera la se caza in poltrona e la se bea de quel che i mostra, indiferente. La disi che cussì la se "distendi"...
guido bighelli
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1630
Occupazione/Hobby : tuto e gnente

http://tacomaco40@gmail.com

Messaggio Da Giacomin il Ven 3 Dic 2010 - 7:11

DIGITALE TERRESTRE
È il giorno dello switch off Installatori sotto pressione
Troppe richieste, c’è chi ha scelto di soddisfare solo i clienti abituali

di MADDALENA REBECCA

La rivoluzione digitale entra nel vivo. Stamattina il segnale analogico che trasmette i programmi tv viene definitivamente spento per lasciare spazio alla nuova tecnologia satellitare. Un cambiamento di non poco conto, visto che d’ora in poi i palinsesti di tutte le emittenti - grandi e piccole, nazionali e locali - potranno essere seguiti solo dai telespettatori in possesso di un decoder o di un televisore con sintonizzatore integrato. Gli unici strumenti, appunto, in grado di ricevere il nuovo segnale digitale.
Oltre al decoder o alla tv di ultima generazione, tuttavia, per non rimanere tagliati fuori dalla rivoluzione del telecomando gli utenti dovranno avere anche un’antenna in ottimo stato. Requisito altrettanto essenziale per poter procedere alla risintonizzazione dei canali gratuiti che, grazie all’avvento della nuova tecnologia, passeranno da poco più di dieci a 45.
Sarà anche per questo, dunque, che centinaia di triestini, nei giorni precedenti allo switch-off, hanno tempestato di telefonate e richieste di interventi gli installatori di fiducia e gli antennisti sotto casa, costretti a turni di superlavoro pur di tener testa alle tantissime domande d’aiuto. Non sempre, peraltro, del tutto appropriate. «Continuo a ricevere chiamate da parte di persone, specie anziani, che mi chiedono di andare a installare a casa loro il decoder - racconta Massimiliano Bellian, titolare della ditta Tecnosat - Un intervento che però io mi rifiuto di fare. In primo luogo perché per questo tipo di operazione non c’è davvero bisogno dell’antennista, e poi perché non avrei il tempo materiale di tornare dal cliente per risintonizzare i canali una volta completato lo switch-off. La priorità, ora, è infatti sistemare le antenne dei grossi impianti condominiali. È una questione di serietà professionale - continua Bellian - io non sono abituato a lasciare le cose a metà quindi, piuttosto che scontentare il cliente, preferisco rinunciare al lavoro. Purtroppo la gente non apprezza questo tipo di logica e finisce per arrabbiarsi. Sapesse quante me ne sono sentite dire. C’è anche chi ha addossato alla mia categoria la colpa del passaggio al digitale...».
Esperienze comuni a tanti altri addetti ai lavori che negli ultimi giorni hanno assistito alla diffusione di una sorta di ”psicosi” da digitale terrestre. «La fase di avvicinamento allo switch-off? Un bel caos - conferma il titolare dell’Elettrotecnica Umek -. Tra installare decoder e sistemare antenne, non sono riuscito a star dietro a tutti. Ho cercato di tranquillizzare, consigliando di attendere lo spegnimento del segnale analogico prima di metter mano agli impianti, ma non è servito. In tanti hanno comunque voluto l’intervento prima del passaggio al digitale, pur in assenza di indicazioni definitive sulle frequenze».
Frequenze che, avvisano gli antennisti, rischiano di riservare brutti scherzi anche a chi era convinto di aver previsto tutto per tempo. «Al momento sono state definite, ma solo in via provvisoria - precisa Giuliano Ziberna, che ha la propria sede in Erta Sant’Anna -. Dopo lo switch-off, quindi, è possibile che vengano nuovamente cambiate. Una possibilità che però non dovrebbe creare grandi disagi alla maggior parte dei triestini per i quali sarà sufficiente effettuare la programmazione del decoder e, al massimo, risintonizzare i canali. I problemi veri li avranno i grandi condomini con centraline a filtri, vale a dire impianti centralizzati più complessi. Lì sì che ci sarà da lavorare anche per verificare, dopo lo spegnimento del segnale analogico, la questione delle potenze. Il punto è che manca il tempo per esaudire tutte le richieste e non poter soddisfare ogni cliente dispiace. Pensi - conclude Ziberna - che a novembre il numero di domande di intervento è cresciuto di oltre il 50% rispetto a quello del mese precedente».
Ecco perché più di qualcuno ha scelto di attivare dei meccanismi di selezione. «Io ho fatto una scelta e ho deciso di privilegiare i clienti abituali - spiega Fabio Scodeggio, titolare della Elettromeccanica impianti - Li ho seguiti e preparati per tempo, anche se questo ha richiesto la rinuncia a diversi altri lavori. Compresi quelli nei grandi condomini che, per scrupolo, ho preferito lasciar perdere».

Giacomin
Armator

Messaggio Da el gran coboldo il Ven 3 Dic 2010 - 9:51

Bondì,mi son radiodipendente,perchè posso scoltare e far altro,però gavevo un vecio tv che ben o mal vedevo,l'antena iera ancora più vecia e alora in prevision de sto remitur,un per de mesi indrio:antena e tv novo e zà che iero anche la parabola, cussì oggi se i canai digitali no funziona,guardo le stesse robe col sat, e no gò intenzion de comprar canai a pagamento zà quei gratis xe tanti.....
Cob
el gran coboldo
primo uficial

Numero di messaggi : 363

Messaggio Da Giacomin il Ven 3 Dic 2010 - 10:03

Stamatina no vedevo niente , go risintonizà tuto e......pareria che ghe la go fata cheers

Giacomin
Armator

Messaggio Da sum culex il Ven 3 Dic 2010 - 12:40

Noi vedemo quasi tuto ben. Per rai e mediaset (no go controlà i altri e ghe ne xè tanti) intensità segnale 75% (nela banda del otimo)- qualità segnale 100%. Telequatro inveze che fin ieri se vedeva ben xè cariga de disturbi; difati: sgnale 75% - qualità 0%. Speremo che i stia lavorando e che i meti a posto al più presto.
Comunque rai, ecc. la vedemo anche dal satelite cola teserina tvusat (decoder telesistem, che no xè el top, almeno cussì ne xè sta dito), ma, purtropo, telequatro sul satelite no xè.
ciao
sum culex
sum culex

Numero di messaggi : 1110
Occupazione/Hobby : foto/piante/bricolage

Messaggio Da sum culex il Ven 3 Dic 2010 - 17:45

Ogi 03/12/2010 tra le 16 e le 17 circa go provà a spulciar i elenchi dei canai e go ciolto zo e me son notà su un toco de carta un pochi de dati; no go guardà tuto: ve fazo un elenco. Se el segnal xè el 50-60% o più se vedi e la qualità fa veder più o meno ben; se la xè assai bassa vien dentro disturbi. I numeri del emitente xè quei che ga messo el mio decoder. Quei che go messo i dati se vedi tuti, i altri no so, ma penso de gaverve messo tuti i più guardai. Mi ricevo el segnal dal ripetitor de MUGGIA.

Numero Nome Livello Qualità Numero Frequenza (sti ultimi due dati no credo che possi interessarve)
emittente segnale segnale canale MHz

1 Rai 1 73% 100% 54 738
2 Rai 2 73 100 54 738
3 Rai 3 73 100 54 738
4 Rete 4 76 100 49 698
5 Canale 5 76 100 49 698
6 Italia 1 76 100 49 698
7 La 7 74 100 48 690
8 MTV 74 100 48 690
9 DVS 72 100 44 658
10 Tele 4 73 25/74 42 642
11 --------
12 --------
13 Nord est 71 97/100 61 794
14 Tele chiara
15 Serenissima
16 ---------
17 Free TV
18 ---------
19 ---------
20 ---------
21 Rai 4 75 100
22 Iris 77 100
23 Rai 5 73 100
24 Rai movie 74 100
25 Rai premium 75 100
26 Cielo
27 Class news
28 ------------
29 La 7 D
30 La 5
31 Real time
32 QVC
33 ---------
34 Mediaset extra 74 100
35/39 ---------
40 Boing
41 K2
42 Rai Gulp 74 100
43 Rai yoyo 75 100
44 Frisbie
45/47 ---------
48 Rai news 73 100
49 Coming soon 77 100
50 Repubblica
51/53 ----------
54 Rai storia 74 100 40 626
55/58 -------------
59 Poker Italia
60 Sport Italia 74 100
61 Sport Italia 2
62 Sport Italia 24
63/66 ------------
67 MTV
68/70 ---------
71 Free TV
74 7 news
75 Canale 5
76 Italia 1
77 Rete 4
78 La 5
79 Mediaset extra
80/84 ---------
85 7 News
86/98 -----------
99 Domino TV
100/102 ----------
103 Rai 3 bis
104/106 ---------
107 La 7
108 MTV
109 Deejai TV+2
110 Tele dij
111/112 ----------
113 FVG Sport
114/115 -----------
116 A3 news
117/118 -----------
119 A3 news
121 Media shopping
122/171 -------
172 A3 nord est
173/189 ---------
190 Tele Dolomiti
191/195 ----------
196 Free TV
197/209 ---------
210 Telequatttro +
211/212 ---------
213 Telechiara ovest
214/215 ----------
216 A3 nord est
217/228 ----------
229 La 7 D
230/266 ----------
267 MTV
268/271 -----------
272 7 News
273/293 ----------
294 Nord est mag.
295/299 -----------
300 Premium
301/310
311 Premium
312 Premium
313 Premium
314 Studio Universal

eccetera fin al 999, ma mi qua me son fermà.
Spero che qualcossa ve gabi servì.
ciao
sum culex
sum culex

Numero di messaggi : 1110
Occupazione/Hobby : foto/piante/bricolage

Messaggio Da nonapicia il Ven 10 Dic 2010 - 8:16

A proposito de digitale terrestre....mi de sabato matina no vedo più Tele4. Un amico me ga consiglia de scriverghe al lori e lo go fato... e martedi de sera vedevo denovo la stazion. Però la sparida denovo giovedì...A sì, premeto che vedo Muggia e no Conconel e tele4 la go vista sempre regolarmente de un mucio de mesi fin al fatidic 4 dicembre.....Tuto el resto se vedi ben, ogni tanto la7 cambia numero, ma la xe sempre.....Fortuna che go el satellitare terrestre, che cussì se voio registrar qualcossa, almeno le posizioni resta fisse e no le cambia ogni momento!
nonapicia

Numero di messaggi : 1897
Occupazione/Hobby : star in pase, far qualche foto e leger

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: