L'ultima monada

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

L'ultima monada

Messaggio Da guido bighelli il Lun 1 Nov 2010 - 19:14

Catene a bordo, conto alla rovescia.
Proteste sul web, Monza non ci sta. Il 15 novembre scatta l'obbligo per gli automobilisti: multa da 78 euro.

Mi vado spesso a Mi e no go problemi de cadene perchè le go za! Digo solo che l'altro anno me son trovà in
periferia de Milan quando che xe stà l'ultima nevigada che ga blocà tuto, tram compresi. Savè chi che se
traversava de più per le strade? I mezzi publici del comun (filovie e autobus). E alora? 'naltra ciolta pel c..
Sarà contenti quei che le vendi e i vigili de conzar multe a quei che no le ga!
guido bighelli
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1630
Occupazione/Hobby : tuto e gnente

http://tacomaco40@gmail.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: L'ultima monada

Messaggio Da borin il Lun 1 Nov 2010 - 20:08

Co iero putela, ala prima nevigada se sentiva el scic scic dei autobus cole cadene. Adesso no i le metti.. che xe dificile, che nosepol, che bisogna andar a farsele metter... insomma, co neviga, i xe i primi a blocarse ala prima riva.
mi no le go, no le metto, ma co xe neve no dopro el auto.. tuto qua. E no vado in Slovenia cola mia machina anche perchè là xe zona de cadene.
Mia cugina che sta a Vienna se ga messo sti giorni le gome de neve: tuto iniseme, fra gomme, revision, controlli, quasi 350 euro, la me diseva!
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da sum culex il Mar 2 Nov 2010 - 18:33

Come che saverè zà, mi no go più machina, perchè fazevo fadiga a guidar per via de un ocio (per fortuna rivo ancora a far foto con quel'altro).
El mio autin gaveva diese ani do mesi fà colo go dado via e fin dal primo giorno che lo gavevo go comprà le cadene e in tuti sti ani no le go mai messe su. Cossa me ga servì quela spesa?
ciao
sum culex
sum culex

Numero di messaggi : 1110
Occupazione/Hobby : foto/piante/bricolage

Messaggio Da el gran coboldo il Gio 4 Nov 2010 - 9:17

Bondì,sarà anche una monada,ma gira tropi piloti che in caso de nevigade (anche con una picia sbianchizada xe radighi qua de noi) noi xe boni de star in casa e i devi dimostrar la bravura andando in giro cole zavate de estate.se proprio bisogna andar ghe vol ver l'auto ben calzada,personalmente dopro gome de neve (quele marcade col triangolo con dentro un fioco de neve) finlandesi, no le xe care e secondo la stampa xe o le più bone o fra le prime.Le xe fate con pochissima goma e con un estrato de rave, a basso inquinamento.Come che se fà coi vestiti le va messe solo pela stagion freda e cambiade in primavera.No gavè dove tenirle? Le ghe lassè del gomisto che con dò soldini ve le meti in magazin.No sempre basta le gome e alora bisogna meter in baul anche le cadene, e qua ve voio,dopo comprade quanti sà meterle? Bisogna provar un dò volte co xe bel tempo senza scoltar el solito namo che ridi ( se basta) vedendove far stò lavor co no servi el ve ciol pel fioco
Cob
el gran coboldo
primo uficial

Numero di messaggi : 363

Messaggio Da borin il Gio 4 Nov 2010 - 10:48

Co gavevo la mia vecia '500, altro che gome e cadene! in città la andava anche sul iazzo.. anche se mi se ocoreva, le cadene me le fazevo montar! ma no xe più machine come quela..
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da orca il Ven 5 Nov 2010 - 18:46

Una curiosita, a voi ve lassa il uso de ciodi sule gome invernali come gavemo qua in N.America? roba no tanto in voga desso, co se ga gome [tute stagioni]... cadene obligatorie in o su machina dove xe tabele de aviso, altrimenti la multa... pratico xe a gaver una machina a quatro trazioni [come la go mi Very Happy ] cosi con gome tute stagioni, un va pacifico da per tuto... Embarassed

Orca Very Happy
orca
terzo uficial

Numero di messaggi : 63

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: