U.S.

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

U.S.

Messaggio Da guido bighelli il Mer 8 Set 2010 - 8:44

Ieri go fato una radiografia ai polmoni e el dotor me fa: "Ma lei fuma?" e mi ghe rispondo subito: "Assolutamente no, è dal 30 gennaio 1986 che non fumo." E lù: "Come fa a ricordarselo?" E alora mi ghe go spiegà che go fumà l'ultima sigareta e go fato come che fa Zeno nel libro de Svevo e cioè go scrito U.S. e la data sul pacheto de sigarete (che go salvà ancora in cassetin). El xe restà un poco perpleso perchè forsi no'l ga mai leto nela sua vita "la coscienza di Zeno" ma cmq resta el fato che ancora 'desso, a distanza de tanti anni, se vedi le mace scure sui polmoni che ga causà el fumo de ste maledete sigarete.
guido bighelli
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1630
Occupazione/Hobby : tuto e gnente

http://tacomaco40@gmail.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: U.S.

Messaggio Da el gran coboldo il Mer 8 Set 2010 - 8:55

Bondì, no ocori esser Ainstain per ricordarse certe date:
per mi el 22 de febraio del 1999 xe come festa nazional, fumavo più del camin de jute,in condizioni normali (tre pacheti de MS), se pò iera festa vivevo cola testa in una nuvola.
Cob
el gran coboldo
primo uficial

Numero di messaggi : 363

Messaggio Da Giacomin il Mer 8 Set 2010 - 10:10

el gran coboldo ha scritto:Bondì, no ocori esser Ainstain per ricordarse certe date:
Cob

concordo: 31 marzo 1986, de ritorno dalla festa de compleano dela suocera, ale 11 e meza de note go fumado l'ultima. Mi gavevo la media de 15 al giorno +/- ma se me alzavo ale 4 de matina e magari la sera me trovavo co'i amici......aiaiaiaiaiaiaiaiiiiii el fumo de Londra me fazeva de rider Laughing

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Messaggio Da orca il Gio 9 Set 2010 - 18:40

Bravi muli anca mi se no me fermavo a fumar za ani fa, no fossi qua a scriver... ma in un periodo nel ex rhodesia, dove il virginia biondo [coltivado e esportado] e pien de nicotina, veniva vendu in pachi de 50 cigarete e per qusi niente in confronto ale alfa de Trieste... pode imaginar su una tavola in bar con un cinque muli nostrani a bever bira, se gaveva sempre fra 200/220 cigarete a diposizio... un nebion de bomba fumogena... Smile

Orca Very Happy
orca
terzo uficial

Numero di messaggi : 63

Messaggio Da borin il Ven 10 Set 2010 - 5:17

Mi son vegnuda suso in una casa de fumatori, perfin nona anche de vecia, una dopo pranzo e una dopo zena fin 100 anni.. co go avudo 14 anni go fumado ritualmente la prrima sigaretta con due compagne de scola, passandosela una co l'altra come un calumet dela pase.
papà me ga dito subito No sta fumar de scondon, se te par, fuma pur e cussì go provado qualche sigaretta, verso i 18 fumavo una a pranzo e una a zena, qualcheduna in compagnia.. verso i 21 me go acorto che no me diseva gnente e cussì no so proprio come a un zerto punto no go fumado più nissuna..
l'ultima? credo venti anni fa, una sera in compagnia,dopo zena, che una fumatrice ga fumado una, go dito per scherzo Volè vederme fumar? ben deme una!
Devo dir che quel che me ga impressionado del fumo dei mii, za prima de veder mia mama morir de problemi polmonari, iera la dipendenza piscologica: se per caso in viaggio, i restava senza el paccheto pronto de riserva, i deventava come bestie: Devo trovar un tabachin! Sì, ma prima de tutto el tabachin! e no i capiva gnente fin che no i gaveva sto maledetto pachetto in scarsela.
De quando che no i xe più e che nissun fuma più a casa mia, le tende, le poltrone.. no ga più quel odor de cicca e no ocori gaver un portacenere su ogni mobile.

per le alfa de Trieste, papà contava un wiz:
do amici se incontra:
_ ben, cossa te ga fato ieri sera?
- iero de un amico e gavemo zogado ala tombola
- te ga vinto qualcossa?
- come no, el secondo premio, un giro in leto cola parona de casa
- urca, e cossa iera el primo premio?
- un pacheto de alfa Very Happy
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da orca il Ven 10 Set 2010 - 7:57

I primi spagnioleti fumadi iera al mentolo ''cool'' de solito compradi a rate, solo piu tardi roba piu forte... le alfa veniva considerade da noi muli, davero un ultima risorsa... le spuzava quasi come il toscano affraid co un gaveva piu soldi se comprava '' la cigareta clasica turmac/k? '' Very Happy so le iera piate in una bela scatoleta con la luna crescente in oro ''se no me sbglio''... ahhhh che bela figura! affraid

Orca Very Happy
orca
terzo uficial

Messaggio Da borin il Ven 10 Set 2010 - 12:22

orca ha scritto:' la cigareta clasica turmac/k? '' Very Happy so le iera piate in una bela scatoleta con la luna crescente in oro ''se no me sbglio''... ahhhh che bela figura! affraid

Orca Very Happy
ecole nele scatolette de latta, che papà doprava per salvar ciodi e ammenicoli vari Very Happy
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da orca il Sab 11 Set 2010 - 1:41

Grazie Borin! ma varda ti proprio ste qua... Very Happy

Orca Very Happy
orca
terzo uficial