Sakineh Ashtiani

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Sakineh Ashtiani

Messaggio Da guido bighelli il Gio 2 Set 2010 - 10:40

Stamatina legevo de sta povera Sakineh, in man de sti pazi criminai, infatuai de idee religiose incomprensibili.
No solo i Verdi ma tuti dovessimo aderir ala manifestazion de protesta organizada davanti ala ambassada iraniana a Roma. Qua no se trata de aderir o meno a un partito o a simpatizar per una o l'altra idea politica, qua se trata de manifestar tuti e digo tuti, in Italia e nel mondo civil, e zigar forte che un esere umano no pol eser tratà cussì, soratuto una dona, acusada de adulterio, de vedova, che forsi no la ga gnanche mai combinà...
Bisogna condanar ciaramentemste ste pericolose ideologie , e dir che MAI e soratuto nel 21mo secolo, no se pol e no se devi lapidar nissun, per nissuna causa al mondo.
avatar
guido bighelli
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1630
Località : Bergamo
Occupazione/Hobby : tuto e gnente
Data d'iscrizione : 11.06.09

http://tacomaco40@gmail.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: Sakineh Ashtiani

Messaggio Da guido bighelli il Mar 2 Nov 2010 - 12:20

Mentre che speto che la mia siora baba finissi de preparar el pranzo, legio che sta povera Sakineh domani la vegnerà lapidada. A parte che me pareva che i gavessi dito che inveze de lapidarla i la impicava (sempre pena de morte xe, che vol dir 'mazar el tuo prosimo con l'autorità de chi che credi de eser un dio), mi credo che sto mona de Ahmadinejad zogi in maniera sporca con la vita de sta parsona e tuto quel che ne consegui, per poder manipolar in suo favor un raporto con i paesi ocidentai che se ga roto zà de tempo.
Praticamente sto ditator islamico el xe un buratinaio che zoga con la vita dei altri per i sui scopi politici e cussì el mondo civil xe impegnà per Sakineh e se dimentica dele altre porcade che'l fa, no ultima, quela del'arichimento del'uranio per gaver quanto prima la sua bela bomba nuclear!
avatar
guido bighelli
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1630
Località : Bergamo
Occupazione/Hobby : tuto e gnente
Data d'iscrizione : 11.06.09

http://tacomaco40@gmail.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: Sakineh Ashtiani

Messaggio Da borin il Mar 2 Nov 2010 - 15:53

te ga perfettamente ragion.
Che po no savemo gnanca se per bon la ghe ga fato i corni al marì e come che i disi, la ga iutado el suo assassinio ( perchè in sto caso, ghe xe anche un morto, drio). Comunque mi son contro la pena de morte e ancor de più contro la lapidazion, e son seguace de Quel che za do mila anni fa diseva chi è senza peccato scagli la prima pietra.
Ma no dimentichemose che se parla de sta siora solo perchè i giornai parla, ma quanti i condanna a morte in Cina ogni anno, e per ragioni spesso no tanto gravi, e che no savemo, e metemo la testa nela sabia come i struzzi perchè cola Cina se fa boni afari e la xe una dele grandi potenze economiche?
anche per el Iran, iera de poco vegnudo suso Khomeini, e za in piaza dela Borsa qua iera i esuli iraniani che meteva i cartelloni cole foto dei impiccai del regime. Ma i ga el cordon dela borsa del petrolio, e po i giornai europei de sinistra ai primi tempi osannava la caduta del scià che pareva de destra...
avatar
borin
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1519
Data d'iscrizione : 10.01.09

Tornare in alto Andare in basso

Re: Sakineh Ashtiani

Messaggio Da Orso il Ven 12 Nov 2010 - 20:56

Che dopo le nostre dimostrazioni insieme ale dimostrazioni publiche mondiale e a tute le note diplomatiche dei paesi che le ga mandade, in più la svergognada che Iran ga gavudo nel congreso dele Nazioni Unide gabi valudo un figo seco xe ancora de veder.

Sti farabuti fanatici i vivi con l'ilusion che copado el prosimo se guadagna el paradiso.

Chi xe quel che ga dito che la religion comincia dove che el rispeto del'individuo dovudo al suo prosimo finisi?

Orso
avatar
Orso
secondo uficial

Numero di messaggi : 107
Data d'iscrizione : 16.01.09

Tornare in alto Andare in basso

Re: Sakineh Ashtiani

Messaggio Da borin il Sab 13 Nov 2010 - 6:37

a proposito, e come la magnemo con la condanna a morte de quela siora in Pakistan per blasfemia, solo perchè la xe cristiana e la ga osado esprimer qualche dubbio sul operato del Profeta?
http://ricerca.repubblica.it/repubblica/archivio/repubblica/2010/11/12/pakistan-accuse-di-blasfemia-morte-la-sakineh.html

Pakistan, accuse di blasfemia a morte la Sakineh cristiana:
riporto
. Oltre ad essere donna, contadina e pachistana, ovvero figlia di un Paese che ai problemi della povertà assomma quelli dell' integralismo islamico, Asia ha un' altra particolarità: è cristiana, seguace di una delle chiese protestanti portate nel sub-continente ai tempi del colonialismo inglese. A giugno lavorava sotto il sole con le sue compagne. Le chiesero dell' acqua, lei andò a prenderla a una fonte. Le sue amiche - musulmane - la rifiutarono: è acqua impura, toccata dalle mani di una infedele cristiana. Alle provocazioni la sventurata rispose, difendendosi e difendendo il suo credo. Quelle insistevano, le spiegavano che il cristianesimo è una religione inferiore e che lei stessa avrebbe dovuto convertirsi. Lei rispose ancora, difese il suo Cristo, paragonò il nazareno al profeta, disse qualcosa come «lui per noi si è fatto crocifiggere, ha gettato il suo sangue: cosa ha fatto Maometto per voi?». Da quel momento la lite finì fuori controllo, le operaie musulmane la picchiarono, la rinchiusero in una cantina, chiamarono la polizia. Risultato: domenica sera, seguendo il dettato della legge pachistana che punisce la blasfemia, Asia è stata condannata a morte per impiccagione.
qua come che disi Orso , xe una religion che condanna, ma da l'altro canto xe anche una persecuzion a una persona propio solo perchè la xe de una religion.
avatar
borin
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1519
Data d'iscrizione : 10.01.09

Tornare in alto Andare in basso

Re: Sakineh Ashtiani

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Tornare in alto Andare in basso

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto


 
Permessi di questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum