Disastri pel mondo

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Disastri pel mondo

Messaggio Da guido bighelli il Dom 22 Ago 2010 - 20:28

Guardavo al TG le notizie che 'riva dal Pakistan e dala Cina. Povera gente che savemo che no ga gnente
e in più Dio li castiga con ste tremende calamità. Mi tante volte me domando se sto Dio, dopo tanti anni,
el vedi ancora ben...
guido bighelli
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1630
Occupazione/Hobby : tuto e gnente

http://tacomaco40@gmail.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: Disastri pel mondo

Messaggio Da borin il Lun 23 Ago 2010 - 6:02

ciaparsela coi castighi de Dio xe un atteggiamento poco costruttivo. Podemo domandarse cossa che ga fatto i omini che ga cambiado el clima, ga costruido dighe dove che no i doveva, case poco sicure.. in Cina, coi soldi che i sta fazendo suso, cossa i fa per prevegnir ste disgrazie? podemo a nche rifletter che forai ste robe iera sempre, ma no iera el TG che ne le mostrava ( la globalizzazion..) e che la gravità dele notizia a volte ne par che dipendi del TG: quante disgrazie sarà nei posti dove che eil TG no riva: ocio no vedi cuor no diol. diseva i nostri veci.
Ma mi diria che semai el importante ( ga dito el TG? no so, perchè no lo vardo e preferisso i giornai..) xe meter la man al portafoglio se se pol 'iutar: me par che Medici senza frontiere domanda un'offerta per el Pakistan.. mi li supporto con una donazion annuale del mio conto corrente, ma magari farò una zonta. I me piasi, sti MSF, perchè i xe indipendenti delle varie religioni ( motli xe cristiani, ghe ne conosso anche de triestini) ma no i i insisti e una volta in no so che disgrazia i ga scritto: guardè, ne gavè dado anche troppo per sta emergenza, ve preghemo de scriver nela motivazion che podemo doprarlo anche per cause meno conossude ma altrettanto bisognose. In effetti, e xe un discorso più ampio, le cause xe divise in due: quele che i mass media ( e latv soprattutto) fa conosser e quele che no xe altrettanto conossude ( la conoscenza inutile de Revel xe un libro per mi indimenticabile). Per Dio, mi diria che i casi xe due: un ghe credi, e se fida de lu, un no ghe credi, e alora no ga assai senso ciaparsela con qualcossa de inesistente.
Però xe anche vero,coem che scrivi me par un salmo, che l'omo xe come un fil de erba: un giorno el cressi, e el giorno dopo el xe appassido. La nostra società scondi certe robe, se no a volte per accusar dela loro responsabilità i propri avversari..ma forsi stago esagerando..
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da guido bighelli il Lun 23 Ago 2010 - 8:27

Grassie Borin per la lezion!
Mi però no volevo 'ndar cussì "in profondità" su sto argomento perchè so che dopo, se casca sempre a far discorsi filosofici co' se toca el Sior del pian de sora...Parlando de ste disgrazie e calamità, che ghe toca a sti povereti, volevo semplicemente dir che "piovi sempre sul bagnà" o meio dito più ciaramente che "i soldi fa soldi e la merda fa merda" tuto qua.
guido bighelli

Messaggio Da Fabiana il Mar 24 Ago 2010 - 9:27

Son in toto dacordo con quel che disi borin!!!!!
Ma capiso benisimo quel che intendeva dir Guido, comunque xe sempre stà cusì: piovi sempre sul bagnà sia in senso bruto che in senso bel.

Ciau, sempre con tantisima simpatia, Fabiana.
Fabiana
comandante

Numero di messaggi : 3354
Occupazione/Hobby : un po' di tutto

Messaggio Da Lucio Coceani il Mer 25 Ago 2010 - 1:38

Un solo pensier: Se sto vostro dio esisti el ga solo che de vergognarse del casin che'l ga crea`.

Xe tanto facile rifiutar sta invenzion del'omo che nianche no merita ciapar sta fiaba sul serio!
Lucio Coceani
terzo uficial

Numero di messaggi : 94
Occupazione/Hobby : Astronomia, Lirica, Libri, Politica

Messaggio Da borin il Mer 25 Ago 2010 - 5:42

sembra che el rifiuto de Dio no gabi portado al miglioramento della tolleranza, a leger sto messaggio. Ma in realtà nol se la ciapa con Dio, che nol ghe credi, ma con i esseri umani che no la pensa come lu.. tranquili.. me fermo qua..
borin

Messaggio Da Fabiana il Mer 25 Ago 2010 - 9:49

Ognidun gà el dirito de pensarla come ch'el vol, me solo dispiasi par Lucio Coceani: che tristeza 'stì pensieri amari.

Fabiana
comandante

Messaggio Da orca il Mer 25 Ago 2010 - 14:49

Salve, pero bisognia ameter che i pevereti la ciapa nel daur piu dei richi... in qualsiai situazion... affraid

Orca
orca
terzo uficial

Numero di messaggi : 63

Messaggio Da Fabiana il Mer 25 Ago 2010 - 14:55

Da cò esisti el mondo xe sempre stado cusì, in più 'deso se meti l'omo co' le sue bele "trovade" che rendi el pianeta semmpre più invivibile.

Fabiana
comandante

Messaggio Da guido bighelli il Ven 27 Ago 2010 - 20:48

Fabiana ha scritto:
Da cò esisti el mondo xe sempre stado cusì, in più 'deso se meti l'omo co' le sue bele "trovade" che rendi el pianeta semmpre più invivibile.
Cucavo ste foto sul web, che ve voio sburtar nel caso che no le gavessi viste:

Desertificazione del Sahel

Inondazioni in Pakistan

Alluvioni del fiume Indo

E chi che ghe ne ga de più, che le meti....

Te disi ben Fabiana, ma mi me permeto de zontar che el Sior del pian de sora podessi, za che'l pol, distribuir un poco meio ste grandi "risorse"...No sarà che'l xe stufo de noi e El se ga ciolto un altro pianetin de controlar e de far star meio i sui abitanti..dimenticandose de noi.
Zà che nissun de noi xe ateo completamente, torno a dir che a sto punto xe inutile languir cussì: saria meio un altro diluvio universal e quei pochi, più boni e meritevoli, che se salvi!
guido bighelli

Messaggio Da Lucio Coceani il Sab 28 Ago 2010 - 9:40

Solo cussi per andar avanti: La differenza fra un ateo come mi e una persona che disi de creder xe questa: Mi credo in un dio de meno de un credente, punto e basta!
Lucio Coceani
terzo uficial

Numero di messaggi : 94
Occupazione/Hobby : Astronomia, Lirica, Libri, Politica

Messaggio Da orca il Mar 31 Ago 2010 - 17:01

Un altra roba che disevo de sora, xe proprio i piu credenti poveri che xe la magioranza in tute le religioni su sto mondo i vien castigadi... adiritura par una vendeta!! sta roba no go mai capi de sto benedeto DIO... xe roba che dovesi far vacilar la credibilita anca a un un bon credente...

Orca
orca
terzo uficial

Numero di messaggi : 63

Messaggio Da borin il Mar 31 Ago 2010 - 17:47

a mi me par che sia i poveri in general che paga, credenti o meno. Po un credente no credi come che se credi nelle azioni de borsa, che devi dar un bon rendimento.
borin

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: