Una domanda

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Una domanda

Messaggio Da guido bighelli il Mer 30 Giu 2010 - 17:07

Ogi se legi che con la prox boleta aumenterà el gas del 3,2% e calerà quela eletrica de ben el 0,5%.
Mi però no 'rivo acorzerme de tuti sti ribassi e vedo che se paga sempre de più tuto!
Volessi domandarve se anche per voi xe l'istesso...Go el vago sospeto che i fa de noi quel che'i vol e
nissun da spiegazioni soratuto del perchè de sti aumenti. Dovessimo eser pieni de gas de sc'iopar e
inveze ecote un altro aumentin. Le autostrade da doman anche lore le vegnerà aumentade e dopo
se parla de tutela del zitadin, de democrazia e tante altre robe giusto per impinirse la boca!
guido bighelli
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1630
Occupazione/Hobby : tuto e gnente

http://tacomaco40@gmail.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: Una domanda

Messaggio Da borin il Mer 30 Giu 2010 - 17:17

La Cittadella : Mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente...

per la bolletta elettrica i ne disi che i cambierà i costi a seconda dele ore, se se dopra de giorno costa de più e de notte de meno..

pensa ala benzina, ogni tanto cala el prezzo del petrolio ma la benzina no me par che sia calada.. però mi son cressuda in epoche de inflazion, e me ricordo anche co la iera a due cifre, 10, 12 %... e la scala mobile? te se la ricordi? chi che la gaveva.. iera più dela metà dela mia bustapaga.

solo che no i ne contava tuti alegri che tuto va ben, che tuto costerà de meno..
per le autostrade, almeno paga chi che le dopra , mi vado in treno co posso!

el importante xe a chi che ghe va sti aumenti,e cossa che i fa dei soldi in più:
se i va a privati, che dopo li investi e fa girar più soldi, ben, cressi l'economia, se i va al Stato che li dopra per el welfare e per i cittadini che ga bisogno, me va anche ben; se inveze se li magna i "pescicani" za batui de bori o i politici coi loro aumenti de stipendi, alora propio no me va per gnente ben.
Mi comunque son stada tirada suso coi principi che se pensa ben prima de spender, se se domanda se proprio ocori e no se fa debiti, al massimo se rinuncia a spender.. e con sti principi son bastanza tranquilla.
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da guido bighelli il Mer 30 Giu 2010 - 17:49

Borin scrivi:
...Mi comunque son stada tirada suso coi principi che se pensa ben prima de spender, se se domanda se proprio ocori e no se fa debiti, al massimo se rinuncia a spender.. e con sti principi son bastanza tranquilla.

Xe perfetamente giusto e credo che tuti i "benpensanti" zerca de no indebitarse e spender "oculatamente".
Però no me va tanto zo che la grande parte de noi devi sempre sacrificar e come che te disi ti "al massimo se rinuncia a spender". mentre i pessicani, che tante volte onesti no xe, pol cavarse tuti i sfizi, anche quei più
iragiungibili per noi. Purtropo no se pol sempre viver de boni principi e visto che no semo black block, almeno che se possi protestar e far capir che no se xe tanto contenti!
guido bighelli

Messaggio Da Fabiana il Ven 2 Lug 2010 - 16:15

No' solo se pol protestar Guido, ma anzi se devi protestar!.
Par quel che riguarda luce e gas de sicuro se sà solo ch'el gas costerà de più, par quel che riguarda l'eletrizità, se te dopri i eletromestici nel'orario da le oto de sera ale sete de matina, te sparagnerà forsi forsi 20 Euro a l'ano (calcolado par 'na fameja media) e el perchè i lo sà solo che lori e el governo che ghe permeti de farlo.
Inveze par quel che riguarda l'aumento del pedagio de le autostrade e anche el pedagio che pagarà i romani par poder usufruir del GRA (Grande Raccordo Anulare) e che fina 'deso iera a gratis, xe dovudo al fato che no'i sà più andove 'ndar a sbater la testa par poder far saltar fora i soldi che ghe servi par la "manovra", visto che - apunto - tuti i protesta.
Tuti forsi no', solo quei che se ciapa la briga de andar a protestar in piaza a Roma o de 'naltra parte spendendo schei per i spostamenti e che i gà suserio voja de far sintir le pròpie rasoni.

Ciau, sempre con tantissima simpatia, Fabiana.

Ultima modifica di Fabiana il Lun 5 Lug 2010 - 16:49, modificato 1 volta
Fabiana
comandante

Numero di messaggi : 3354
Occupazione/Hobby : un po' di tutto

Messaggio Da guido bighelli il Ven 2 Lug 2010 - 20:20

No farme dir quel che no volessi dir...
Inveze de 'ndar a Roma cole varie bandierete, bisognassi 'ndar col rastrel
de fero la maza de baseball e la fionda che gavemo fato de muleti...
guido bighelli

Messaggio Da Fabiana il Lun 5 Lug 2010 - 16:50

Quoto completamente quel che te gà scrito Guido!!!

Ciau, sempre con tantisima simpatia, Fabiana.
Fabiana
comandante

Numero di messaggi : 3354
Occupazione/Hobby : un po' di tutto

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: