Sti nostri nipotini e nipotoni

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Sti nostri nipotini e nipotoni

Messaggio Da guido bighelli il Gio 27 Mag 2010 - 13:34

Gavevo za dito che un dò o tre volte per setimana femo i noni-sitter. Va ben tuto, no semo ne bravi, ne i unici, lo ga fato e lo farà tanti altri noni doman. Ogi, per es., son 'ndà mi a becar la muleta de sua mama che fa partime a BG, in un consorzio de asicurazioni. La ga avù qualche problema e cussì per no farla 'ndar a lavorar in ritardo, son corso mi, l'ultimo momento, a ciorla. Però no xe questo el problema. Volevo solo dir che sta muleta, che el 30 de sto mese la farà 3 ani, ogi no la ga volù magnar gnente, ne da sola, ne imbocada! Mia molie, che se un fio no magna, la pensa che forsi el stà per morir, la ga perso un per de ore a zercar de farla magnar, disendo testualmente che sta muleta "deperissi" ecc. ecc. Bisogna saver che a mia molie no bisogna mai dirghe che la se sbaia, max in ste robe de fioi, e alora ghe go dito che forsi si, che la xe un poco più magra e che bisognava sentir i altri nonni.
Fatostà che xe saltà fora che de qualche giorno no la magna gnanche dai consuoceri. Alora la mia siora baba ga dito: "Te ga visto, gavevo razon, la deperissi perchè no la magna gnente". Conclusion (mia): per mi la muleta no ga gnente, xe momenti che se magna e altri meno, forsi la se slonga...Mi vedo che la rosiga sempre qualcossa, buondì, tochi de pan, banane ecc. e, co la vedi el grana, la beca sempre un tochetin.
Dopo xe saltà fora de su mama che xe un tre gg. che no la va de corpo!
guido bighelli
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1630
Occupazione/Hobby : tuto e gnente

http://tacomaco40@gmail.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: Sti nostri nipotini e nipotoni

Messaggio Da Giacomin il Gio 27 Mag 2010 - 16:31

Mi de nipoti purtroppo no ghe ne go Crying or Very sad ma me ricordo de mio fio che, se el sbecolava qualche cossa durante el giorno, per magnar iera sempre cine.

Se i fioi xè mufi e no'i magna alora xè de preocuparse se no.....e po a 3 anni i comincia a far "braccio di ferro" con i adulti e alora Very Happy secondo mi no xè de preocuparse, se la ga fame la magnerà e......la cagherà Laughing

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Messaggio Da guido bighelli il Gio 27 Mag 2010 - 17:50

Xe proprio quel che digo mi: se xe de magnar, nissun mori de fame.
Grave saria se no ghe fussi!
guido bighelli

Numero di messaggi : 1630
Occupazione/Hobby : tuto e gnente

http://tacomaco40@gmail.com

Messaggio Da borin il Gio 27 Mag 2010 - 18:52

mi vedo anche fioi pici che a volte slichigna, ma secondo mi xe perchè i ga smagnuzzado fora pasto.. a casa mia no iera gnente de magnar fora pasto dolcetti, biscottini, ovetti kinder, bibite zuccherade,... dopo per forza che con stizucheri a ora de pranzo no i ga fame..
e ala sera, me ricordo ancora el RIM ( el iera bon, quasi come gelatina de frutta)
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da nonapicia il Sab 29 Mag 2010 - 6:52

I fioi cussì pici generalmente se "autoregola" col magnar....Ovvio che se oltre al merendin regolare i se anche pastrocia, "l'autoregolazion" xe molto più severa .....E provoca la disperazion de genitori e nonni.....
nonapicia

Numero di messaggi : 1897
Occupazione/Hobby : star in pase, far qualche foto e leger

Messaggio Da borin il Sab 29 Mag 2010 - 7:08

e po a volte li vedo risponder No ala domanda Ti magni? con un sorrisetto, che me fa pensar che no ghe n'entra tanto el magnar, quanto la propria autoaffermazion, el provar che i ga el poter de dir de no.
Mi de solito ghe rispondo: Pezo per ti, no ti sa quel che ti perdi
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: