Ferriera

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Ferriera

Messaggio Da Giacomin il Lun 17 Mag 2010 - 8:17

Questa "visione" se la pol trovar su Google Earth. La foto la xè datada 16 settembre 2008.

.....no go parole Evil or Very Mad

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: Ferriera

Messaggio Da borin il Lun 17 Mag 2010 - 9:57

gavesso voludo linkarve un articoletto de stamattina, cole foto de una macchina lassada in strada, netta, carrozzeria ciara, e come che la iera dopo un poche de ore, ma el xe sparido. Se lo ritrovo o me disi el autor dove ritrovar, ve conto
borin
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1519

Ferriera

Messaggio Da Coce il Lun 17 Mag 2010 - 12:41

Ciao a Tutti, spesso go letto sui forum Triestini commenti negativi sulla Ferrirera, e questo me preoccupa un pochetin, dunque cosa vole' de Trieste, una citta' prospera e industriale come che la iera opur una citta' piena de musei che xe de poco interesse a tutti? So che xe dei problemi de inquinazion ma oggi con i accorgimenti moderni
se pol minimizar anche l'ínquinazion. No gave'piu i cantieri , el porto lavora poco, come crede' de viver? che i Asiatici o i Africani fazi i lavori sporchi? eventualmente lori i diventera' richi e noi andaremo in decadenza come che sta za sucedendo. Mi digo ste robe perche noi ierimo fieri de ste industrie e ierimo contenti de lavorar e guadagnarse el pan, e lo digo per esperienza perche mi go lavora' in quele industrie per 55 ani e son riva a 80 ani d' eta , cosa vole' de piu? Ciao, speto un'uragano de proteste. Coce Rolling Eyes
Coce
terzo uficial

Numero di messaggi : 89

Messaggio Da sum culex il Lun 17 Mag 2010 - 17:21

Mi son pienamente dacordo con ti! Sta contento che la prima risposta no xè una protesta, anzi. L'uragano forsi vignirà, ma credo e spero no al 100%.
ciao
sum culex
sum culex

Numero di messaggi : 1113
Occupazione/Hobby : foto/piante/bricolage

Messaggio Da borin il Lun 17 Mag 2010 - 20:05

borin ha scritto:gavesso voludo linkarve un articoletto de stamattina, cole foto de una macchina lassada in strada, netta, carrozzeria ciara, e come che la iera dopo un poche de ore, ma el xe sparido. Se lo ritrovo o me disi el autor dove ritrovar, ve conto
eccolo
http://trieste.bora.la/2010/05/17/pioggia-e-ferriera-un-cocktail-heavy-metal/
in particolar ve linko una dele immagini

ecco, mi no abito de quele parti, per cui no me riguarda, ma francamente se le emisioni xe dovude a quel, me preoccupassi de quel che se respira.E no me piaseria pensar che quela roba vadi nei polmoni.
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da Fabiana il Mar 18 Mag 2010 - 10:24

Coce ha scritto:Ciao a Tutti, spesso go letto sui forum Triestini commenti negativi sulla Ferrirera, e questo me preoccupa un pochetin, dunque cosa vole' de Trieste, una citta' prospera e industriale come che la iera opur una citta' piena de musei che xe de poco interesse a tutti? So che xe dei problemi de inquinazion ma oggi con i accorgimenti moderni
se pol minimizar anche l'ínquinazion. No gave'piu i cantieri , el porto lavora poco, come crede' de viver? che i Asiatici o i Africani fazi i lavori sporchi? eventualmente lori i diventera' richi e noi andaremo in decadenza come che sta za sucedendo. Mi digo ste robe perche noi ierimo fieri de ste industrie e ierimo contenti de lavorar e guadagnarse el pan, e lo digo per esperienza perche mi go lavora' in quele industrie per 55 ani e son riva a 80 ani d' eta , cosa vole' de piu? Ciao, speto un'uragano de proteste. Coce Rolling Eyes

Bona giornada Coce, anca mi son pienamente dacordo con ti, la Feriera xe forsi restà l'unico dei "capisaldi" de Trieste, naturalmente la inquina e naturalmente i dovarìa spender qualcosa par diminuir 'stò inquinamento e, come che te gà zà dito ti, ghe xe la posibilità con i mezi moderni: basta volerlo.
Te se imagini cosa che sucederìa se i serasi la Feriera - che se no' sbaglio, me par che sia una de le robe che gaveva promeso l'atuale sindaco in campagna eletorale? - No' ghe xe zà bastanza disocupai? Se i dovesi serar la Feriera tuti i operai che lavora là no'i gaverìa de preocuparse de dover morir par l'inquinamento de la Feriera (parché el resto del'inquinamento el resterìa), ma forsi o dovarìa preocuparse de no' dover morir de fame!

Ciau, sempre con tantisima simpatia, Fabiana.
Fabiana
comandante

Numero di messaggi : 3354
Occupazione/Hobby : un po' di tutto

La Ferriera

Messaggio Da Coce il Mar 18 Mag 2010 - 11:07

Ben le foto se pol farle in tante maniere, Mi go abita'de quele parti per 12 ani , e i era i ani dela mia crescita, e la ferriera lavorava in piena attivita in quei ani e no me ricordo de aver mai visto sul selciato una roba come in quela foto, go fato 3 ani de scola ala Damiano Chiesa in via dei Giardini a poca distanza dela ferriera e go fato tuta la mia vita lavorativa nel'industria metallurgica pesante, go un mio amico coetaneo, anzi el xe del1928, lui ga fato piu de 30 ani de ferriera, el xe ancora vivo e vegeto e save' dove el abita? in via San Lorenzo in Selva , adiacente ala ferriera. L'inquinamento xe un problema Globale, e el xe dovu' maggiormente al nostro modo de vita moderno che noi no volemo rinunciar, nissun vol far senza l'auto e ne piasi i edifici dele citta'illuminade, noi semo i grandi cosumatori de energia specialmente quela elettrica che xe una delle maggiori sorgenti de inquinamento.
I problemi ambientali i va studiadi ben e i xe assai difficile de risolver perche spesso le scelte xe fra quel che xe necessario e quel che xe profitabile,come che se ga visto alla conferenza de Copenhaghen. Ciao a tuti Coce
PS. Grazie a Dio che fra de voi xe qualchedun a veder le robe piu ciare, grazie per el supporto.
Coce
terzo uficial

Numero di messaggi : 89

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: