bici in superstrada

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

bici in superstrada

Messaggio Da el gran coboldo il Dom 16 Mag 2010 - 14:59

Bondì,oggi a mezogiorno,superstrada direzion Trieste,poco prima del svincolo de Valmaura un mato in bici,tacado al guardrail centrale pedalava con calma guaardando verso el mar.Spero che el sìa andado fora a Valmaura,un pericolo per tuti i auti che ralentava e no podeva far altro.El mondo no gira più nel senso giusto,
Cob
el gran coboldo
primo uficial

Numero di messaggi : 363

Tornare in alto Andare in basso

Re: bici in superstrada

Messaggio Da nonapicia il Mer 19 Mag 2010 - 7:19

Un mato in più.....
nonapicia
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1897
Occupazione/Hobby : star in pase, far qualche foto e leger

Messaggio Da guido bighelli il Gio 20 Mag 2010 - 10:46

Sta qua che scrivi Cob me ga ricordà un altro mato, mato che go "incontrà" su l'autostrada Rimini - Bologna. una sera che tornavo a Milan da Ancona con dei coleghi de lavor.
Sto mato, mato andava contro man, con una Panda ciara, tacà ala bariera dela nostra corsia de sorpasso. No ve digo che slalom che fazeva i auti anche perchè pioveva forte e lo se ga visto l'ultimo momento. Quela volta la ne se 'ndada ben anche perchè iera poco trafico...però me la ricorderò sempre sta paura che gavemo ciapà!
Mi credo che sia mati, mati che vol suicidarse e vol portarse drio anche qualche altra persona con lori. Xe come quei che decidi de mazarse col gas de casa e, con lori, fa morir tanta altra gente!
guido bighelli

Numero di messaggi : 1630
Occupazione/Hobby : tuto e gnente

http://tacomaco40@gmail.com

Messaggio Da borin il Gio 20 Mag 2010 - 10:48

nonapicia ha scritto:Un mato in più.....
che riscia de deventar un mato in meno..
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da cesare il Gio 20 Mag 2010 - 12:28

Bona questa, borin!!!
un saluto a tutti.
Cesare
cesare
alievo capitano de coperta

Numero di messaggi : 809
Occupazione/Hobby : in particolare Poesia e Musica

Messaggio Da dan68 il Lun 30 Ago 2010 - 8:56

guido bighelli ha scritto:
Sta qua che scrivi Cob me ga ricordà un altro mato, mato che go "incontrà" su l'autostrada Rimini - Bologna. una sera che tornavo a Milan da Ancona con dei coleghi de lavor.
Sto mato, mato andava contro man, con una Panda ciara, tacà ala bariera dela nostra corsia de sorpasso. No ve digo che slalom che fazeva i auti anche perchè pioveva forte e lo se ga visto l'ultimo momento. Quela volta la ne se 'ndada ben anche perchè iera poco trafico...però me la ricorderò sempre sta paura che gavemo ciapà!
Mi credo che sia mati, mati che vol suicidarse e vol portarse drio anche qualche altra persona con lori. Xe come quei che decidi de mazarse col gas de casa e, con lori, fa morir tanta altra gente!

Mi ancora no capisso come che xè posibile becar involontariamente l'autostrada controman: bisogna eser propio insemenidi forte! Specialmente 'desso che i ga meso quei cartei fluorescenti con la scrita ALT e el divieto de acesso che lo vedi anca un orbo. Epur ancora sucedi: de solito xè imbriaghi o veceti che dopra l'auto ogni morte de papa.
Mi son sempre più de l'idea che specialmente dopo una zerta età, oltre ala visita medica per el rinovo dela patente, se dovessi far anca una prova pratica de guida: vedo zerti "cadaveri" che mena l'auto, che scampo più veloce posibile per meter più strada che se pol fra mi e lori...

dan68
terzo uficial

Numero di messaggi : 51
Occupazione/Hobby : No tuto ma de tuto (squasi...)

Messaggio Da sum culex il Lun 30 Ago 2010 - 16:24

Mi de due mesi in qua go rinuncià al auto per diversi motivi che no ve elenco.
ciao
sum culex
sum culex

Numero di messaggi : 1113
Occupazione/Hobby : foto/piante/bricolage

Messaggio Da orca il Mer 1 Set 2010 - 18:06

A trovarse una machina davanti e che la papuza contraria al trafico, xe un incubo che no ve lo augoro... semo su una strada a do corsie, tuto un colpo un sei machine davanti de mi le comincia a evitar sto mona che ga varca il centro e lui drito continua come niente fussi... semo in un spaco de strada con muri de piera sui lati senza spazio de moverse.... freno e imediatamente comincemo girarse [to spin] per un eternita, spetando sto tonfo che per miracolo no materialisa ... ne gavemo ferma a guardarse se xe gente ferida, tuti palidi con espresini de shock a no gaver toca sta machina... ve digo, spero mai piu!!

Orca
orca
terzo uficial

Numero di messaggi : 63

Messaggio Da el gran coboldo il Gio 2 Set 2010 - 7:13

me ricorda quela barzeleta del mato in autostrada che el senti per radio che proprio dove el stà circolando xe una vetura controman, e lù el comenta:
Quante storie per un auto controman,qua xe tuti che va controman!
Cob
el gran coboldo
primo uficial

Numero di messaggi : 363

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: