Biciclette de una volta

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Biciclette de una volta

Messaggio Da borin il Dom 2 Mag 2010 - 12:07

Un gruppo de fotografie de famiglia, in bicicletta:
le più vece ga circa 100 anni, e xe i nonni e le famiglie in bicicletta, le più recenti la ga circa 70 anni, e xe mama e zia vicin Miramar, più o meno dove che xe Sticco, diria.
E mi? mi go cominciado de picia, ma a 7 anni go avudo un incidente: stavo girando in bici cola mia picia rossa de Cottur per el circuito che iera in Giardin Pubblico ( ve ricordè, no?) e me go girado per far ciau a mama. per qualche ragion me go tombolado e no saria stado gnente se no gavessi batudo i due denti davanti, i novi, 'pena cressui, su una piera che bordava le aiole. i se ga messo a zinzolar.. po i se ga fermado ( li go tuttora..) ma go ciapado tanta paura che no vo voludo più andar in bici per cui nissun me ga mai fotografado.. go ripreso solo a Grado oltre i 30 anni..
ben ecco le foto:
el gruppo

nona

le go ben marcade, perchè me xe nato che mie foto postade su internet le me xe arivade de amici disendo te vedi che bele foto de Trieste che gavemo su internet, e no una riga de dove che i le gaveva ciolte... Evil or Very Mad
borin
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1519

Tornare in alto Andare in basso

Re: Biciclette de una volta

Messaggio Da borin il Dom 2 Mag 2010 - 12:09

Nono

zia

mama

borin

Messaggio Da elsa il Lun 3 Mag 2010 - 1:26

borin ha scritto:
le go ben marcade, perchè me xe nato che mie foto postade su internet le me xe arivade de amici disendo te vedi che bele foto de Trieste che gavemo su internet, e no una riga de dove che i le gaveva ciolte... Evil or Very Mad

mio nipote me diseva che no servi a niente marcarle
per s-marcarle basta poco; però, anche se'l xe nipote mio, miga che me fido tanto de lui

elsa
secondo uficial

Numero di messaggi : 152

Messaggio Da borin il Lun 3 Mag 2010 - 4:47

ben , al de là che le go marcade con discrezion, dighe e tuo nipote che se el se vanta che quela xe sua nona o che la foto xe sua, nona mia ghe vegnerà a zucar i pie de notte in leto. E nona saveva comandar, te sa?
sta mularia xe malignaza.
Ma anca mi so doprar el strumento clone, anche se no dopo fotosciòp.
borin

Messaggio Da elsa il Lun 3 Mag 2010 - 4:58

borin ha scritto:ben , al de là che le go marcade con discrezion, dighe e tuo nipote che se el se vanta che quela xe sua nona
e che vanto saria? ognidun de noi ga le mone che se merita

elsa
secondo uficial

Messaggio Da elsa il Lun 3 Mag 2010 - 4:59

o madonina benedeta, go sbagliado de bater el tasto
e desso come cambio "le mone"? savè voi come che se fa?
ma vara che robe! scuseme

elsa
secondo uficial

Messaggio Da elsa il Lun 3 Mag 2010 - 5:37

orpo de bacco! ma che memoria curta che go!
la sa signora topaborin che mio nipote, tempo fa, me gaveva dito de di dirghe "prego" per i "grazie" che lei la ghe ga scrito qua: http://bibliotopa.splinder.com/post/21555320#comment

cossa la vol …el xe fato cussì: col vedi qualchedun in dificoltà, se'l pol, lui, li iuta
anche con mi, sempre disponibile e pronto, la sa, go i mii ani e anche portar una borsa della spesa su in quarto xe fadiga

el sarà contento co ghe dirò che go parlado con lei
vado a farme la tisaneta

elsa
secondo uficial

Messaggio Da borin il Lun 3 Mag 2010 - 5:53

cocolo.. el nipotin anonimo! a noi vecete qualchedun che ne iuta a portar le borse dela spesa ne fa sempre piazer..
e anche veder che su internet no xe solo sporcacioni come che i conta, ma gente gentil..
e dighe de saludar sta bibliotopa che par ghe piasi i libri.. anche a tuo nipote ghe piasi i libri? o el xe come la gioventù de adesso tuto solo per el còmputer?
borin

Messaggio Da elsa il Lun 3 Mag 2010 - 6:18

borin ha scritto:
e anche veder che su internet no xe solo sporcacioni come che i conta, ma gente gentil..
oh, mi inveze tanto bramassi che se fazi vivo qualche sporcacion, oddio, no propio de quei esageradi, disemo … un pochetin sora le righe.
la sa, mi son vedova de tanti anni, per carità, dopo senza de lui, no me son fata mancar niente , però col tempo xe el solito bocon- ogni tanto ghe vol far la matada, no?
Si, lei la ga ragion: co sto internet no se sa mai chi che pol esser de l'altra parte. Anche mio nipote me disi sempre. " Zia, sta 'tenta, vara che in sto periodo va 'ssai le stagionade, no far monade co' la chat e no darghe a nissun el numero de cellular"

ma mi stago 'tenta, sempre.

ma la sa siora topaborin, che ridendo e scherzando, gavemo fato tanto OT
se rabierà el sior Noè
xe mejo che la saludo

elsa
secondo uficial

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato