Far bela figura cola roba dei altri

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Far bela figura cola roba dei altri

Messaggio Da guido bighelli il Gio 11 Mar 2010 - 14:40

Sto articolo de Il Piccolo me iera scampà e, anche se in ritardo, no posso no far un picio comentin...

"Catturato" venditore abusivo di mimose

Anche i venditori ambulanti si adeguano alle richieste del mercato: non fanno eccezione nemmeno quelli abusivi. L’otto marzo è il turno delle mimose, simbolo della festa della donna.
Una pattuglia della polizia punicipale ha intercettato un uomo di 38 anni, P.M. le sue iniziali, originario del Bangladesh, che offriva mazzetti di mimose fresche ai passanti sotto i portici di Chiozza. L’uomo non aveva alcuna autorizzazione e, oltre alla multa da 5000 euro, come prevede la legge regionale sul commercio, ha dovuto lasciare agli agenti tutti i 33 mazzetti.
La polizia municipale, vista la deperibilità della merce, invece di gettarla, ha pensato di fare un omaggio gradito alle ospiti della Casa di accoglienza “La Madre” di via Navali.

Prima de tuto scriver "catturato" me par una roba de gangster come che fussi un Al Capone in picio...
Bon, a parte questo, sta povera gente del Sri Lanka, indiani e altri del Bangladesh come questo, qua ghe ne gavemo tanti e tuti se 'rangia a vender fiori, mimose ai semafori e rose de sera ale copiete nele pizzerie.
Mal no'i fa anzi i xe utili co uno zerca un fior de ragalar ala moie o ala morosa. No'i roba, no'i ghe porta via el lavor ai fiorai autoctoni che no'i se meti vender per strada e soratuto no'i trafica cola droga come altre etnie...
Gaverghe da 5.000 € de multa me par una roba asurda e po' la ciolta pel c.. de regalar i fiori confiscai, fazendo LORI bela figura cole siore. Qualche volta bisognassi passar oltra, serar un ocio e far finta de no veder "cussì grandi reati".
Secondo mi (e qualchidun no sarà d'acordo ma me ne frego) xe sempre quela question de sempre e cioè quando che zerti individui se meti in montura e i ga el capel co l'ongia, il se senti più importanti del Padreterno!
avatar
guido bighelli
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1630
Località : Bergamo
Occupazione/Hobby : tuto e gnente
Data d'iscrizione : 11.06.09

http://tacomaco40@gmail.com

Tornare in alto Andare in basso

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto


 
Permessi di questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum