Carneval e...multe

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Carneval e...multe

Messaggio Da guido bighelli il Mer 20 Gen 2010 - 21:49

Da Il Piccolo de ieri:
Costerà caro a Carnevale divertirsi senza rispetto delle persone o dell’ambiente, imbrattando cioé, ad esempio i monumenti o gli abiti dei passanti, con stelle filanti e coriandoli spray, schiume da barba, schiumogeni, sostanze coloranti, vernici o polveri. La giunta comunale infatti ha fissato ieri in 300 euro la sanzione amministrativa che verrà applicata nei confronti di ogni trasgressore che avrà inoltre l’obbligo di rimuovere eventuali rifiuti lasciati e di cessare il comportamento scorretto.

Me conterè le corse che doverà far i tubi, per corerghe drio ai muleti, per cazarghe la multa perchè i ga in man un tubo de schiuma de barba...
Ma perchè no i abolissi el Carneval, se faria prima!
guido bighelli
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1630
Occupazione/Hobby : tuto e gnente

http://tacomaco40@gmail.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: Carneval e...multe

Messaggio Da el gran coboldo il Gio 21 Gen 2010 - 8:46

guido bighelli ha scritto:

Me conterè le corse che doverà far i tubi, per corerghe drio ai muleti, per cazarghe la multa perchè i ga in man un tubo de schiuma de barba...

Bondì,inveze de abolir el carneval,sarìa meio abolir i muleti , bon e anche questo xe un scherzo de carneval, el papà de un mio caro amico gaveva una sua filosofia nel far scherzi. Secondo lui el scherzo devi esser bel,durar poco,no far danni e no ofender nissun.Quel che manca xe el spirito de carneval,la voia de divertirse,anche con poco.No credo che spruzarghe pastroci sui vestiti dela gente sìa un gran divertimento.Come anche meter spiuma de barba sui vetri dei auti..........
quel che manca anche de carneval xe un poco de bona creanza,
Cob.
el gran coboldo
primo uficial

Numero di messaggi : 363

Messaggio Da borin il Gio 21 Gen 2010 - 11:39

el gran coboldo ha scritto:.No credo che spruzarghe pastroci sui vestiti dela gente sìa un gran divertimento.Come anche meter spiuma de barba sui vetri dei auti..........
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da guido bighelli il Gio 21 Gen 2010 - 16:10

Se voi savessi cossa che sucedi a Bergamo città (meno per i paesi) soratuto
l'ultima domenica prima dele Zeneri, no ve lamentassi per un poca de finta pitura e de spiuma de barba sui veri dei auti.
Ze mularia che speta tuto l'anno sti giorni per far un poche de maldobrie per
strada, sicuri de farla franca perchè sconti soto una maschera.
Mi volevo solo significar che 300 € de multa per ste robe me par una roba esagerata e po', ala fin, chi la paga? I genitori!
guido bighelli

Numero di messaggi : 1630
Occupazione/Hobby : tuto e gnente

http://tacomaco40@gmail.com

Messaggio Da nonapicia il Ven 22 Gen 2010 - 7:17

Mi no go gnente contro la schiuma de barba e quela dei coriandoli spray, ma sti ultimi una volta me ga rovinà un per de braghe nove perchè la macia no xe andada via e la coreva lungo tuta la braga..... pale Per cui che i fioi se diverti pur, grandi e pici, no me dà fastidio, anzi me piasi, ma gnente spray!
nonapicia

Numero di messaggi : 1897
Occupazione/Hobby : star in pase, far qualche foto e leger

Messaggio Da Fabiana il Ven 22 Gen 2010 - 13:11

el gran coboldo ha scritto:
guido bighelli ha scritto:

Quel che manca xe el spirito de carneval,la voia de divertirse,anche con poco.No credo che spruzarghe pastroci sui vestiti dela gente sìa un gran divertimento.Come anche meter spiuma de barba sui vetri dei auti..........
Cob.

Bon dopopranzo el gran coboldo;
condivido pienamente quel che te disi e no' rivo a capir i muli de ogi, sarà che son vecia ma da cò jero picia fin cò, par l'ultima volta me gò vistì de Carneval (mi vestida de sposo e el mio fìo più grando vistì co'l mio vistì de sposa) se gavemo sempre divertì solo che "sfilando" e tirando al masimo coriandoli (che po' te se li trovavi par casa ancora dopo un par de mesi) e serpentine: 'stè ultime no' sò gnanca più se le esisti 'ncora.
'Na volta quà, andove che abito 'deso mi, la dimeniga de Carneval ghe jera la sfilada de'i cari alegorici, ma 'deso el Comun no' gà più soldi par finansiar 'stè robe: forsi xe par questo che i muleti più grandi i se diverti cusì malamente.

Sempre con tantisima simpatia, Fabiana.
Fabiana
comandante

Numero di messaggi : 3354
Occupazione/Hobby : un po' di tutto

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: