La prima auto

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

La prima auto

Messaggio Da Giacomin il Lun 9 Nov 2009 - 9:46

Quala xè la prima auto che gavevi?

La mia iera la "mitica" Dauphine 4 marce za vecia nel 1968 co la go ciolta Embarassed ma per mi iera el massimo Very Happy

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: La prima auto

Messaggio Da borin il Lun 9 Nov 2009 - 11:32

La prima xe stada co go fato el foglio rosa, ancora prima dela patente, papà me ga regalado una 500 de seconda man, bianca, disendo Fate la man su questa, scassa questa e no meter le man sula mia! Twisted Evil
per la laurea el me ga regalado una cinquecento nova, la R rinforzada, con motor de 600 e cambio "facilitado" che se se fazeva con grazia no ocoreva doppietta,

la go tegnuda fin che no i ga serado el centro, che no essendo catalizzada quasi no podevo tornar a casa, e go ciolto nei anni 90 .. una Cinquecento bianca, che go ancora, in attesa che chissà no me ciogo una cinquecento novo model..
la mia vecia 500 dela foto gira ancora per città, difatti sta foto la go fatta diversi anni dopo venduda!
borin
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da Giacomin il Lun 9 Nov 2009 - 12:35

Le 500 xè indistruttibili!!!! motor semplicissimo senza tanti "trapolezi" come adesso Evil or Very Mad

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Messaggio Da nonapicia il Lun 9 Nov 2009 - 14:06

Mi no go auto de farve veder, nessun nela mia famiglia gaveva l'auto. La prima auto su cui go montà iera la mercedes dela ditta Parisi dove che lavorava mio papà. Dopo xe stada una giardinetta grigia e una familiare pure grigia del Signor Dick, quel del negozio in via Rossini, che abitava difronte de noi e quando el portava a scola suo fio, el me portava anche mi. Co me son sposada mio marì gaveva la 600,ciamada "Guendalina", altrettanto mitica come la 500 de borin e anche de un color molto simile, solo un poco più brillante. Poi semo passai all 850, la 124, la Opel Rekord miticissima che ga durada 20 anni, la Lancia Beta coupè e alla fine la Fiesta che ga 10 anni e credo proprio che sarà l'ultima......
nonapicia

Numero di messaggi : 1897
Occupazione/Hobby : star in pase, far qualche foto e leger

Messaggio Da margherita il Lun 9 Nov 2009 - 18:43

La prima xe stada una 850, cò me son sposada gavevimo una A112
che me gà salvado la vita quando un mato imbriago disfado el me
xe vignudo contro dopo una curva a Opicina, dopo una Volvo che
ne gà durado 17 anni sempre perfetta e adesso una Ford
che gà 10 anni e che finora no la me gà dado problemi.
margherita

Numero di messaggi : 1101
Occupazione/Hobby : pittura musica libri

Messaggio Da Fabiana il Mer 2 Dic 2009 - 19:17

Par mi la prima auto xe stada 'na 126 - prima no' gavevo bori par comprarla e se me imprestava un amico la sua 500, guidavo quela se de nò a pìe - e po' ghe ne gò gavude altre dò, ma vojo contarve 'na roba: cò me gò sposà la prima volta abitavo in vicolo delle Rose e me gò sposà in te la cesa de piaza tra i Rivi a pochi metri de distansa.
In alora cò te fazevi le publicazioni in Comun, scuminziava a rivarte par posta 'na fraca de reclam che te invitava a 'ndar a cior le bomboniere in t'un posto pitosto che in t'un altro, el vestito, i ristoranti i fotografi e cusì 'vanti.
Mi me gò sposà el 26 de aprile del 1969 e se gavevimo meso dacordo co' un fotografo che, par 50.000 Lire ne gaverìa fato el servizio fotografico e in più ne gavarìa fornido la machina con tanto de autista.
Bon, 'stò fiol de un can e de 'na castagna, el 24 de aprile - el 25 in alora jera 'ncora festa e jera tuto serado - el ne vien a dir che l'autista el gaveva 'vù un ataco de apendicite acuta e el jera ricoverà e par via de 'stò contratempo no'l gavarìa podù fornirne la machina.
Noi, alora, ghe gavemo dito che volevimo un sconto sul servizio fotografico, ma lù gà dito che no' jera posibile. Cusì xe 'ndà a finir che in cesa e al ristorante semo 'ndai con 'na 500 bianca, con tanto de fioco e de fiori - bianchi anca quei - guidada de un nostro amico e el servizio fotografico se lo gavemo fato de per noi co' 'na "Ferrania" de plastica che me gaveva regalà ani indrio un moroseto. Ma no xe finida quà, anca in viagio de noze a Piacenza semo 'ndai con lù, e anca con mia mama parchè semo 'ndai in casa de 'na sua sorela che la abitava là.
Cò semo rivai jera oramai note fonda e mia zia gaveva el posto par dormir par mia mama e par mi e el mio ex marì che gavemo dormì in saloto in t'un divan de 'na piaza e mesa che me ricordo che el jera 'sai comodo. Restava el problema de indove far dormir l'amico Tonin, quel de la 500 bianca. Mia mama ghe gà sugerì a sua sorela de farlo dormir in leto con mi e el mio ex, parché tanto gavevimo zà "consumà" - difati jero incinta - mia zia parò no' la ghe ne gà volù saver e cusì el povaro Tonin el xe finì a dormir in te la vasca de bagno co' un cusin e dò coverte: una de soto e una par de sora, e meno mal ch'el jera tanto picio de statura ch'el ghe gà rivà a star comodo.
Scuseme par l'O.T., ma xe 'na roba tanto ridicola che gò volù contarvela.

Ciau sempre con tanta simpatia, Fabiana.
Fabiana
comandante

Numero di messaggi : 3354
Occupazione/Hobby : un po' di tutto

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: