influenza e dispoianegai

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

influenza e dispoianegai

Messaggio Da el gran coboldo il Gio 5 Nov 2009 - 16:36

Bondì,

Se parla sai qua in Italia de stà influenza nova che gira de sti tempi.Più che i dotori rassicura la gente e ghe spiega che la xe meno pericolosa del normale,e che la genta de una certa età xe zà in parte imunizada, più certi “giornalisti” i ingrandissi el fenomeno e i conta i morti.Morti de tuto fora che de influenza,insuficenza renale, mal de cuor,gravi stati de debilitazion dovuda a cause che no gà niente de spartir col influenza, E sti sciacali i continua a scriver e a parlar de morti de influenza.Me par de esser tornado al’aviaria,stesso zogo sporco,allarmar la gente e come conseguenza far serar alevamenti de galine con perdita de posti de lavor.E in nome de cossa,de una presunta libertà de informazion?Ma nissun pol fermar stà gentaglia,noi se vergogna?Balordi

Cob
el gran coboldo
primo uficial

Numero di messaggi : 363

Tornare in alto Andare in basso

Re: influenza e dispoianegai

Messaggio Da nonapicia il Ven 6 Nov 2009 - 7:22

Alora....mi l'altra setimana go avù l'influenza, son qua che scrivo, no son ancora andada del dotor e mio marì me ga dito che ieri el ga sentì un medico a Rai1 che rispondendo a una signora che gaveva el fio con el mio stesso malan e la chiedeva se el doveva far esami, el ghe ga risposto de no, perchè non essendo l'influenza solita ancora attiva, tutte le persone che hanno avuto malesseri con sintomi sovrapponibili a quelli dell'influenza, quasi sicuramente hanno avuto la suina....Adesso decidè voi cossa pensar.....Mi andarò del mio dotor e me fiderò de quel che me dirà lui!
nonapicia
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1897
Occupazione/Hobby : star in pase, far qualche foto e leger

Messaggio Da el gran coboldo il Ven 6 Nov 2009 - 8:31

nonapicia ha scritto:Alora....mi l'altra setimana go avù l'influenza, son qua che scrivo, no son ancora andada del dotor e mio marì me ga dito che ieri el ga sentì un medico a Rai1 che rispondendo a una signora che gaveva el fio con el mio stesso malan e la chiedeva se el doveva far esami, el ghe ga risposto de no, perchè non essendo l'influenza solita ancora attiva, tutte le persone che hanno avuto malesseri con sintomi sovrapponibili a quelli dell'influenza, quasi sicuramente hanno avuto la suina....Adesso decidè voi cossa pensar.....Mi andarò del mio dotor e me fiderò de quel che me dirà lui!

......se gò ben capido,oltre che a un normale malstar,no xe sucesso niente de più, e alora sti giornalisti........

Cob
el gran coboldo
primo uficial

Numero di messaggi : 363

Messaggio Da nonapicia il Ven 6 Nov 2009 - 8:46

Sintomi influenzali un poco più forti del solito e soprattutto per mi completamente fora stagion. De tignir presente che mi no me vien mai influenza o malanni de sto tipo in questo periodo
Sti giornalisti cariga e el governo anche per sconder la gravità dela crisi, questo secondo mi
nonapicia

Messaggio Da nonapicia il Mar 10 Nov 2009 - 15:17

Ultime sulla mia influenza: xe confermà che gavevo, mi e probabilmente mio marì prima de mi, lla "suina". Me lo ga confermà el dotor stamatina. Xe l'unica influenza che gira in sto momento, la stagionale partirà più o meno da gennaio.
nonapicia

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: