segnalazioni sul picolo

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

segnalazioni sul picolo

Messaggio Da el gran coboldo il Lun 24 Ago 2009 - 8:37

Bondì,legendo le segnalazioni sul giornal,vedo che certe xe firmade e altre le gà solo la scrita in fondo letera firmata.Ogni tanto in principio se trova questa scrita:
l Scrivere, non superando le 30 righe da 50 battute l’una, con il computer o a macchina; firmare in modo comprensibile, specificando indirizzo e telefono.
l La redazione si riserva il diritto di tagliare le segnalazioni lunghe.
l Le lettere anonime o poco leggibili non saranno pubblicate.
l Il giornale di norma non pubblica le lettere di chi non vuole fare apparire la propria firma.

Adesso me domando in base a cossa vien vien deciso de meter la firma o meno,personalmente ghe gò scrito al giornal un poche de volte e regolarmente i me gà publica con tanto de nome e cognome.Quel che gavevo scrito no iera grandi robe, ma apunti sui servizi publici e simili.In fondo dele letere metevo nome e cognome,indirizzo,telefono e una scrita dove che domandavo se per piazer i podeva meter solo la scrita letera firmata.La letera la portavo a man in portineria del giornal domandando se serviva un documento,i me rispondeva che no ocoreva,però regolarmente la mia letera veniva publicada col nome e cognome, de cossa dipendi questi 2 pesi e 2 misure?Volevo vederle publicade con letera firmata,o solo con le iniziali per no far tropo reclam,niente de sconder.Lo stesso capita cola cronaca cittadina: a volte i protagonisti (anche de incidenti stradali) vien presentadi col nome e cognome e a volte solo con le inizia li.De cossa dipendi:dela lege sula privacy o xe a discrezion del cronista?Se scrivo una letera seria,dal contenuto no ofensivo,la firmo col mio nome e la porto a man in redazion,qualificandome,no podessi esser un mio dirito de vederla publicada solo col "lettera firmata"?.Me dimenticavo che in fondo li autorizavo a darghe el mio nominativo se a qualchedun podeva interessarghe.Chi pol risponderme?
Cob
el gran coboldo
primo uficial

Numero di messaggi : 363

Tornare in alto Andare in basso

Re: segnalazioni sul picolo

Messaggio Da Fabiana il Ven 16 Ott 2009 - 16:33

Bonasera el gran coboldo, mi purtropo su la realtà triestina in'stò campo e la "politica" de el Piccolo no' la conoso.
Quel che, invese, poso dirte, xe che quà de mi, i giornai locai, tipo "Eco delle Valli", "La Provincia" e financa le pagine de "Il Giorno" dedicade ala nostra provincia, no' le gà nisunisima dificoltà a publicar letere, purchè sotoscrite e no' ofensive, con la sola "formula": "Lettera firmata", forsi 'stò quà xe anca dovù ala protesion dela praivacy de zitadini de zita picolisime, andove ben o mal se se conosi squasi tuti.
Ciau, con simpatia, Fabiana.
Fabiana
comandante

Numero di messaggi : 3354
Occupazione/Hobby : un po' di tutto

Tornare in alto Andare in basso

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: