foto dela vecia trieste

Pagina 3 di 3 Precedente  1, 2, 3

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Foto...TS

Messaggio Da bruno il Dom 24 Mag 2009 - 7:15

borin ha scritto:alora saremo nela stessa barca, che anche mi martedì son a farme una picia operazion su una vecia cicatrice, ma mi me anderà un per de giorni, anche se anche mi me sparagnerò el indormio stvolta.

*********auguri a tute due...e me racomando per postar altre foto ghe vol almeno una man...bona

lassando i scherzi..auguri a Fabiana& Borin

Bruno
bruno
alievo de coperta

Numero di messaggi : 39

Tornare in alto Andare in basso

Re: foto dela vecia trieste

Messaggio Da Ospite il Dom 24 Mag 2009 - 17:09

Auguri a tuti e due, che li legemo subito dopo i interventi...... Laughing

Ospite
Ospite

Messaggio Da Fabiana il Lun 25 Mag 2009 - 16:40

Grazie exmagrolina e Bruno, e tanti auguri, naturalmente a borin: dài che noi "babe" semo forti e ghe la fazemo sempre!!! Wink Very Happy

Ciau, con simpatia Fabiana.
Fabiana
comandante

Numero di messaggi : 3354
Occupazione/Hobby : un po' di tutto

Messaggio Da Fabiana il Lun 25 Mag 2009 - 17:08

Bruno, dimenica note te gavevo promeso che el steso zorno gavesi postà ancora qualcosa sui "veci mistieri", inveze ieri no' gò rivado a farlo parche el mio segnal de conession el jera 'sai baso e ghe impiegavo 'na vita par verzer 'na pazina. Go' zercado de mandarte anca un mp par scusarme, ma gnanca la pazina dei utenti la me se verzeva.
Vedo quel che rivo postar ogi, ma penso 'sai poco, visto che stasera 'devo far la "brava bambina" e 'ndar in leto presto.

TRASPORTI IN ZITÀ

Co'i cavai se trasportava anca 'na caldaia. In 'stà foto se intravedi "Villa Ara".

Fin a zirca quaranta ani fa, pasando davanti ‘l cafè “Tommaseo” e vardando el mar, se podeva vèder anca diversi cari de legno, ognidun co’ ‘na cubia de cavai e, rente i cari, tanti omini vestidi squaşi tuti compagni.
‘Stì cari i jera fati in magnera de podèr meter drento materìal par costruzioni, come zemento, malta e altre robe ‘ncora e i omini i jera ciamdi “caradori”. Jera diversi tipi de caro e ogni tipo de caro el portava ‘na zerta merze, cusì al molo Venezia – che tuti ciamava “molo Spusa” - jera i cari par le bote e ‘stì cucer no’i spetava che li carighi, ma i ‘ndava a ciorli solo dopo che i se jera mesi dacordo sul prezo. Par ciamar ‘naltra cubia de cavai e meterli ‘vanti de quei zà tacài, opur par meter un caval “fresco” rente de un stanco se dişeva “foral”; foral se dişeva anca par ‘ndar suşo par qualca riva co’l caro jera pien.

Torno, Fabiana.
Fabiana
comandante

Messaggio Da Fabiana il Lun 25 Mag 2009 - 17:52

Un cucer ghe dà de magnar al caval (1950).

El “carador” speso e volentieri deventava “cucer” e co’ ‘stà trasformazion se vedeva la stesa zente menar caroze de funerai, de creşime o de carneval e ‘stè caroze jara i “landau”.
I cuceri che le menava i jera vistidi co’ le braghe de rigadin o de terlis, la camişa de fustagno o de flanela, ‘na maja de lana, un sacheton a tre quarti, che se capiva subito se el jera stà voltà o se prima jera un capoto; in testa chi gaveva la “bareta co’ l’ongia” (‘n speze de frontin, ma strento), un colbaco o un capel. Cò i menava i “landau” i gaveva braghe bianche, trombe nere, tre quarti blù tipo “tight” e in testa un zilindro nero.
“El parecio” jera tuto quel che ghe ocoreva par lavorar e tuto ‘stò parecio el stava in t’una speze de cason de legno ricavà soto el tavolazo. Se tratava de qualche redine de ricambio, un feral co’l petrojo o a carburo, un saco co’l fien e, cò jera istà, do capuzi, de solito bianchi, con do buşi par le rece che i serviva par meterghe ai cavai contro ‘l sol.
Soto del caro jera inciodada un’eticheta de fero co’l nome e l’indirizo del propietario; completava divişa e caro la tipica traversa par no’ frugar le braghe: qualchidun doprava un saco co’ do buşi e spago, altri un toco de terlis co’ le cordele nere, Se qualchidun gaveva ‘na traversa bianca voleva dir che la jera ‘sai vecia, parchè tanti e tanti ani prima, cò rivava el cafè Portorico e co’l saco jera - svodo che el jera fato de ‘na speze de cotonina zala - se fazeva ninzioi o intimele e co’l scuminziava a romperse, se in caşa ghe jera un “cucer”, saltava fora la traversa bianca che se ciamava “mocador” e la jera deventada bianca dopo tante e tante lavade in smojo in te l’aqua e varechina parciò che ghe vadi via le “marche”, cioè i timbri – de solito rosi – che i gaveva par la funzion orizinal de sachi de cafè. Mi me ricordo benisimo sìa de ‘stì ninzioi, che de le intimele e anca dele “marche rose”, parchè li gaveva anca mia mama.
Par stasera no’ rivo postar altro, vedaremo dopodiman come che xe.

Ciau, con simpatia, Fabiana.
Fabiana
comandante

cavai..

Messaggio Da bruno il Lun 25 Mag 2009 - 18:40

grazie Fabiana....e stà 'tenta al tunel dentro la maniga!!!!

Bruno
bruno
alievo de coperta

Numero di messaggi : 39

Messaggio Da guido bighelli il Sab 13 Giu 2009 - 20:54

Cara Fabiana, mi son novo del forum e cmq te ringrazio per le belisime foto e locandine de TS
che te ga messo. Mi le vedo per la prima volta solo adesso!
guido bighelli
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1630
Occupazione/Hobby : tuto e gnente

http://tacomaco40@gmail.com

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Pagina 3 di 3 Precedente  1, 2, 3

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto