i santi de jazzo

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

i santi de jazzo

Messaggio Da brico il Ven 13 Mag 2016 - 13:19

Salve,in questo forum gavemo za parlà in longo e in largo de santi de jazzo (topic luchetado).Oggi gò sentido tanta gente in centro e anche in bus che se lamentava de sta giornada quasi invernale: nianche un che se ricordassii che no xe niente de speciale xe i soliti 3 Santi de jazzo,puntuali come ogni anno.E per tuti quei che venierà fora con la replica che xe altri santi de jazzo anche in giugno devo ricordarghe che un pol trovar sul calendario ancora diversi Servazio,Pancrazio e Bonifazio che no gà niente de far col jazzo.E zà che son qua vojo come che i disi oggi "levarmi un sassolino dalla scarpa". El famoso Calendario de Frate Indovino,a casa mia fin quando riva i miei ricordi lo gavemo sempre avudo, una belissima publicazion,con tanti argomenti sai interessanti,però quando che sento gente che parla del tempo dir "se te guardi su frate Indovino te pol veder che sto tempo iera previsto" me vien i grizoli.
Ecco cossa che scrivi frate Indovino per oggi venerdì 13 maggio 2016: Belle giornate di sole con temperatura quasi estiva,specie al Sud della nostra Penisola.
Brico
brico
primo uficial

Numero di messaggi : 245

Tornare in alto Andare in basso

Re: i santi de jazzo

Messaggio Da brico il Mer 17 Mag 2017 - 6:05

Salve,e anche sto anno xe apena passadi i Santi de Jazzo.Nissun se gà acorto,el tempo xe più de mudande de bagno e Barcola.Sta matina ale 7 el nostro gazetino gà dado 20°C,anche tropi per la stagion. I prevedi una bruta perturbazion pei ultimi giorni dela setimana,ma de quel che vedo nei siti meteo me par che qua de noi no sarà grandi robe.Adesso ghe volessi un poca de piova pei miei fioreti flower
Brico
brico
primo uficial

Numero di messaggi : 245

Messaggio Da sum culex il Gio 18 Mag 2017 - 17:46

Sì, efetivamente ghe volessi un fià de piova. Me par che un per de giorni fà le temperature, sopratuto minime, ma anche le massime, iera calade bastanza e nona picia diseva che xè i santi de iazo e mi me pareva la stessa roba.
Alora speremo che i santi de iazo sia passai e che torni solo, e in maniera più legera, la seconda butada che se spetemo in giugno.
ciao
sum culex
sum culex
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1110
Occupazione/Hobby : foto/piante/bricolage

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto