kibitz

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

kibitz

Messaggio Da brico il Mar 12 Gen 2016 - 23:39

Salve,vedo che qua semo restai in pochi a postar qualcossa, ogni tanto xe quaichedun che cuca.Iscriverse xe gratis, e scriver qualcossa xe bel pei altri che leggi.Gavè qualcossa che pol servirne a tuti?POstelo qua.Tornemo al titolo: kibitz. Xe quel che cuca (de solito) quei che zoga a carte, e che magari anche critica.Sta parola la conossevo zà de muleto e xe una parola inglese........
Pol esser che gò zà scrito in merito,ma no gò voia de controlar .
Se sentimo
Brico
brico
primo uficial

Numero di messaggi : 249

Tornare in alto Andare in basso

Re: kibitz

Messaggio Da sum culex il Gio 14 Gen 2016 - 19:11

Mi sta parola no la conossevo, no la go gnanche mai intesa e tanto meno doprada.
ciao
sum culex
sum culex
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1113
Occupazione/Hobby : foto/piante/bricolage

Messaggio Da brico il Gio 14 Gen 2016 - 22:39

sum culex ha scritto:Mi sta parola no la conossevo, no la go gnanche mai intesa e tanto meno doprada.
ciao
sum culex

to kibitz
v. i.
1 dare consigli non richiesti (detto spec. di spettatore a un gioco di carte)
2 chiacchierare; ciarlare

.............te la trovi anche nel dizionario del prof. Doria.
Bric
brico
primo uficial

Kibitz

Messaggio Da Coce il Mar 19 Gen 2016 - 22:32

A mi la parola la me sona piu de provenienza germanica che inglese , ma se sa che l'inglese xe pesantemente germanico, pero'mi sta parola no la go mai sentida ne in triestin , italian o inglese con el qual go trascorso una gran parte dela mia vita. El mio commento xe che anche i dizionari spesso esprimi le opinioni dei autori stessi. Ciao Coce
Coce
terzo uficial

Numero di messaggi : 89

Messaggio Da brico il Mar 19 Gen 2016 - 23:06

Coce ha scritto: El mio commento xe che anche i dizionari spesso esprimi le opinioni dei autori stessi. Ciao Coce
............ tuti gà dirito de dir la propria opinion,la mia xe che el dizionario Ragazzini dela Zanichelli no xe un zogatolo e dato che se pol controlar anche sul dizionario del dialeto triestin del prof.Doria,qualcossa de vero ghe sarà.
Brico

brico
primo uficial

Kiblitz

Messaggio Da Coce il Mer 20 Gen 2016 - 0:13

Ciao Brico no voio disputar el tuo argomento , ma mi no metaria le man sul fogo per nissun dizionario , e questa xe un esperienza che mi go fato per tanti ani specialmente nele traduzionin italian -inglese e viceversa, con questo voio dir che spesso un vocabolo interpretado da accademici no rifletti afatto la parlata o el significato popolare.
Coce
terzo uficial

Messaggio Da brico il Ven 22 Gen 2016 - 1:25

Coce ha scritto:Ciao Brico no voio disputar el tuo argomento , ma mi no metaria le man sul fogo per nissun dizionario , e questa xe un esperienza che mi go fato per tanti ani specialmente nele traduzionin italian -inglese e viceversa, con questo voio dir che spesso  un vocabolo  interpretado da accademici  no rifletti afatto la parlata o el significato popolare.
.....................nianche mi no voio far contrasti,e lassando perder i dizionari devo dir che no xe sbaliada la tua opinion: xe el nostro bel dialeto che se sta imbarstindendo con parole vegnude de chi sa dove, come esempio te meto: bartuela,caligo, caligher.calif,vacca, e tantre altre, putel,putela,................... ste parole,cerniera,nebbia,calzolaio e de novo calzolaio,mucca,,,,,,,,,,,,,,,,,scrivo dopo de dove che le vien
adesso xe ora de andar al cine Bianchini: soto le coverte e sora i cussini per le mie solite 4 o 5 ore de nane...............
Brico
brico
primo uficial

Kibitz

Messaggio Da Coce il Ven 22 Gen 2016 - 2:43

Alora bona note dormi ben ,Qua xe l una e meza (13.30 Pm. )Se te se preocupi delo dialeto Triestin son sicuro che te sa che el xe sempre in "Flux" cioe' in continuo movimento , e che quel parlado ogi a Trieste xe solo che un'ombra de quel che el iera nei ani '30- 40 ecc.. Ogi el xe assai piu vicin al'italian, e come quel, el ga anche una bona dose de inglese, del resto questo sta succedendo a tute le lingue , e credo a tuti i dialeti. Ciao Coce
Coce
terzo uficial

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: