Guerra

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Guerra

Messaggio Da Giacomin il Sab 14 Nov 2015 - 19:19

Dopo sto masacro a Parigi muli miei penso proprio che xè sciopada la gerra.
Una gran bruta guerra.
No come quele che iera fin desso. Gente armada contro gente armada.
Questa la xe più subdola, schifosa, che la copa gente tranquila, che la se diverti in compagnia de tanti altri......e xe quà che sti "martiri" se fa sciopar o i spara ala cieca in tel mucio.
Bruta roba. Sai bruta.

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: Guerra

Messaggio Da sum culex il Dom 15 Nov 2015 - 17:20

Sì, veramente 'ssai bruta!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Una roba del genere lassa alibidi e quela gente maledeta no se rendi conto de andar contro tute le religioni, la sua compresa. I xè esaltai e fora dei copi.
Speremo che tuto el mondo se meti dacordo e che in qualche modo i rivi a fermarli.
ciao
sum culex
sum culex
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1113
Occupazione/Hobby : foto/piante/bricolage

Messaggio Da Thomas Southgate il Dom 20 Dic 2015 - 23:22

Essendo stato fante in una guerra nel nord Europa 1939-1945, poi contro i terroristi ebrei in Palestina, ho avudo un po d'esperienza. E` inutile continuera a bombardargli dall'aria. Ci vuole piedi in terra. Ma i piedi di chi? Finalmente, pare, qualcosa si muove nei NU. Stanno ora dicendo che una cessata di fuoco potrebbe essere la soluzione. Ma un cessato di fuoco con chi? Con Assad? Con loro che sono contro di egli? Con i Taliban? I taliban devono essere massati completamente. Ma son troppi ora nascosti tra di noi, essendo stati addestrati nella Siria dal taliban. Come si trovano loro? Qui in GB sono gia centinaii sotto osservazione dalla polizia e e servizi dell'intelligenza. Cercano di non lasciare piu uscire dall'Inhilterra ma anche questo e quasi impossibile. L'unica soluzione e` che i mussulmani gia nei nostri paesi si mettano d'accordo per impedire i loro figli/figlie vengono radicalisti nelle moschee. Ma loro hanno paura. La guerra deve essere praticata tramite i computer prima. I governi devono cominciare una guerra elettronica coi computer. Poi, fa in modo che non arriva piu soldi a loro. Evitare che arriva le armi a loro. Poi, inviare delle truppe come han fatto nell'Afghanistan ma senza prendere prigionari. Massargli tutti se no questa malattia continuera ad infinitum. Ricominciare ancora una volta la leva per addestrare tutti i giovani come defendersi. Poi, in ogni distretto, stazionare di quegli dalla leva sempre pronti per essere mobilizati d'emergenza. Con degli armi pronti nelle caserme, non nelle mani di quegli della leva, ma sempre pronti per usare. Oramai, si, semo in una guerra e dovemo essere pronti per resistere e combattere ad ogni livello. Costera soldi, ma meglio spendere oggi che perdere la nostra democrazia.

Thomas Southgate
alievo de coperta

Numero di messaggi : 5

Messaggio Da Coce il Lun 15 Feb 2016 - 12:43

E cussi continuemo a mazzarse l'uno con l'altro AD INFINITUM. mi penso  che Papa Francesco ga ragion! E che gavemo bisogno de dialogar e trattarse tuti come pari, e fradei perche mi penso che  tuti i nostri problemi xe sempre stadi creadi da noi esseri umani per le diferenze e le inequita' che gavemo e che gavemo sempre avudo, percio gavemo bisogno de una nova vision de noi stessi e del mondo in generale. Ciao a tuti Coce
Coce
terzo uficial

Numero di messaggi : 89

Messaggio Da brico il Lun 15 Feb 2016 - 22:55

...............purtropo l'omo no impara mai,xe tropi interessi in tuto e dapertuto, cussi iera xe e sarà..........
Brico
brico
primo uficial

Numero di messaggi : 249

Guerra

Messaggio Da Coce il Lun 15 Feb 2016 - 23:23

Brico , che xe sempre stado cussi xe vero, pero 'mi voio esser ottimista e conservar un barlume de speranza che noi esseri umani che semo all'apice de intelligenza in questo pianeta ,un giorno saremo capaci de gestir la nostra vita in maniera decente e armoniosa , e liberarse de questa delusion e vergogna che xe el nostro viver . Ciao Cesare ( Coce)
Coce
terzo uficial

Messaggio Da brico il Lun 15 Feb 2016 - 23:53

......................questo xe anche el mio pensier,però se no xe interessi economici,xe problemi de religion,altrimenti el potere per il potere,comando mi e basta........... in italian xe un detto che disi "comandare è meglio che fottere" e se questo no basta te digo che quel che me fà più mal xe el fato che oltre che coinvolger in queste tristi vicende la gente xe come che stà gentaglia dopra i fioi (mas'ci o femine): schiavi(e) sessuali, militari in azioni de guera,bombe umane............ e adesso stà venindo fora un altra realtà: doprar ste creature per "smontarle" e vender i organi.E chi compra sti "tochi de ricambio" massima parte noi ocidentali che oramai (no tuti per fortuna) gavemo qualche soldin ma morale soto i tachi,Xe bruto e sarà anche pezo.
Brico
brico
primo uficial

Numero di messaggi : 249

Guerra

Messaggio Da Coce il Mar 16 Feb 2016 - 11:03

Brico , no se devi perderse de coraggio, mi go avu' fino adesso una lunga vita, no xe sta tuto rose e fiori, e go fato tante esperienze bele e brute, pero mi penso che per fortuna xe ancora tanta gente bona e onesta che vol viver decentemente e in pase ,percio mi penso e spero che le forze del bene eventualmente vinzera' . Percio' "CHEER UP" come se disi qua. xe sta un piazer scambiar quatro parole con ti , te auguro ogni bene Coce
Coce
terzo uficial

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: