Le casete del acqua

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Le casete del acqua

Messaggio Da brico il Mar 9 Set 2014 - 13:36

Salve,xe de poco che i gà messo in qualche rion le casete del acqua che dà acqua pura,senza cloro e passando anche soto una luce UV senza bateri.L'acqua de spina che bevemo ogni giorno la ne vien del friul fora dei pozzi a grande profondità,(solo in caso de gran secco i dopra anche quela dal Randaccio) e la xe za bona,però la vien depurada con dei filtri e analizada sai spesso.Le casete dopra sta acqua, la filtra de novo,ghe cava el cloro (qualche volta d'estate la par late),la sfredissi e se un vol ghe meti dentro anidride carbonica e la diventa frizante.Ve ricorde del sifon che serviva per far el spritz? bon,una roba che ghe somilia.El prezo xe de 5 cens al litro,poco rispeto a quela imbotiliada (che la gà meno garanzie de igiene).Mi bevo tranquilamente ogni giorno acqua de spina, se vedo che la xe piena de cloro la lasso riposar un poco.De quando che i gà messo ste casete ghe passo davanti a una minimo 4 volte al giorno e vedo sempre gente che impinissi contenitori portai de casa,gò anche sentido gente dir" e cossa devo far file anche per cior un poco de acqua?"......... si perchè in botega noi fa la filadavanti ala cassa....... altri gà dito"fra un poco i ne farà pagar anche l'aria che respiremo" proprio quei che i se strassina casse de acqua senza gas,naturale in quartier, pagada sai cara.La gestion de sto servizio xe in man de una dita privata che ciolendo l'acqua del servizio publico spera de guadagnarghe qualcossa.Conclusion: la xe sana e la costa poco,no cori consumar ne plastica per le fiasche ne nafta per i camion che la porta per le boteghe,mi no la gò ancora provada (per pigrizia) ma son favorevolissimo a questa iniziativa che iuterà anche economicamente tanti che strenzi la cinghia perchè i gà pensioni de fame.
Cin-cin
Brico
brico
primo uficial

Numero di messaggi : 245

Tornare in alto Andare in basso

Re: Le casete del acqua

Messaggio Da Giacomin il Mer 10 Set 2014 - 18:58

mah...son curioso de veder come va a finir... no credo che la gente no compri piu l'acqua mineral in botega.... o forsi si? staremo a veder

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Messaggio Da sum culex il Gio 11 Set 2014 - 15:51

Ma dove xè ste casete de l'acqua? Mi no le go mai viste in cità.
No che andassi a cior là per via del peso: vado in coop a cior qualche coffa e me le fazo portar a casa man man che nona picia ga bisogno (mi de acqua ghe ne bevo pochisssima: preferisso la strucadura de ua!!)
ciao
sum culex
sum culex
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1110
Occupazione/Hobby : foto/piante/bricolage

Messaggio Da Giacomin il Ven 12 Set 2014 - 20:54

sum culex ha scritto:Ma dove xè ste casete de l'acqua? Mi no le go mai viste in cità.
..........mi de acqua ghe ne bevo pochisssima: preferisso la strucadura de ua!!)

caro sum, visto che anche mi, come ti e tanta altra "mularia" gavemo i stesi gusti, me xe venudo una meza idea de meter vizin de ste casete un bancheto de "succo d'uva bianca e nera"...... chissà se rivasi a "arotondar la pension" con qualche spirzeto a bon prezo... Laughing

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Messaggio Da brico il Dom 21 Set 2014 - 12:47

Giacomin ha scritto:mah...son curioso de veder come va a finir... no credo che la gente no compri piu l'acqua mineral in botega.... o forsi si? staremo a veder
..................
......................bon xe passado un poco de tempo e de quel che vedo la caseta del'acqua a s.Sergio la funziona ancora e la gente la dopra,a tute le ore xe qualchedun che impinissi (anche tanichete),intanto rispeto a quela de rubineto la xe filtrada ancora una volta.Parlavo con un conossente analista in ospedal e semo cascadi a parlar de quela fonte sora Dolina sula strada de Caresana,ancora oggi xe gente che vien de cità cole taniche convinta dela bontà de stà acqua,sto sior gà analizado sta "acqua" e el gà trovado che la gà quantità enormi de calcare,volè piere sui reni bevè "l'acqua" de sora Dolina,doprela nel fero de sopressar e in poco tempo lo buterè via.Ma me racomando no cior l'acqua dele casete: no xe fin farse veder de tuti a impinir fiasche de acqua sana come tanti disperai dela boba.Semo seri: NOI SEMO SIORI.
Brico
brico
primo uficial

Numero di messaggi : 245

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: