Interviste agli Operai delle fabbriche manufatturiere Triestine

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Interviste agli Operai delle fabbriche manufatturiere Triestine

Messaggio Da Marco Savi il Lun 8 Set 2014 - 15:17

Bondì a tuti, son un novo iscritto al vostro forum.
Son un studente seralista del Carli e stago fazendo una ricerca sui operai che lavorava nelle fabbriche triestine tra il 1960 e il 1980.
Le fabbriche a Trieste in quei ani iera tante. Alcune le go viste anche sul vostro forum; dalla Dreher alla Cremcaffè, la Feriera, la Fissan, El Pastificio Triestino
, Modiano, Colombin, Stock, Veneziani Colori, Smolars, Calza Bloch, Jutificio, ecc... podessi continuar la lista . Mi fazo delle video interviste a chi ga voia de raccontar la propria esperienza in fabbrica. Le interviste che go za fato se a operai della Italcementi, feriera, Dreher, Colombin, Cremcaffè. Le interviste dovessi dopo confluir in un saggio o in un piccolo documentario (fondi permettendo) a scopo didattico, anche per le scole. Penso che sia interessante spiegarghe ai giovani cosa vol dir lavorar in fabbrica. Mi go lavorado in fabbrica per 16 anni, mio papà mio nono e mio bisnono ga lavorado in fabbrica. E no me vergogno a dir che lo fazo anche un poco per lori.
Chi saria interesà all'intervista o chi ga un parente o un amico che se vol farse intervistar me contatti qua sul forum.
Grazie solo per aver leto sto mesaggio e scuseme el disturbo.

Marco Savi

Numero di messaggi : 1

Tornare in alto Andare in basso

Re: Interviste agli Operai delle fabbriche manufatturiere Triestine

Messaggio Da Giacomin il Lun 8 Set 2014 - 20:22

Carissimo Marco, inanzituo grazie de eser venudo a trovarne in sto nostro picio cantonzin.
Questo no xè un grande forum ma un ritrovo de amici, una picia osmiza che purtropo la xe frequentada da sempre meno "clienti" Crying or Very sad
A quanto par xe el destin de tuti i forum che i vien "tradidi" con facebook e altri trapolezi sai piu facili e piu popoladi, e qua se risenti de piu perchè semo in pochi..... pochi ma boni però!! Laughing
Nel nostro picio i superstiti xe perlopiu simpatiche casalinghe, una profesoresa sai cocola e qualche ometo che, per la verità, podessi anche eserte utile per la tua ricerca..... se no'l xe tropo timido Embarassed
Mi no posso iutarte perchè son un vecio "tranvier" in pension e, piu de qualche "barzeleta" che me xe capitada in bus no xe che te iuteria a capir l'evolverse del trasporto pubblico cittadino Laughing
Comunque se te ga tempo de contarne qualche curiosità che te ga scoperto nele tue interviste (sempre se te pol) ne faria piazer legerle, anche per saver de piu dela vita operaia dela nostra bela Trieste.

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Tornare in alto Andare in basso

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: