Peperoncino

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Peperoncino

Messaggio Da Giacomin il Gio 14 Nov 2013 - 19:59

Tuti disi che el peperoncino xè una pianta annuale. Questa la ga sfatà sta legenda Very Happy 

[Devi essere iscritto e connesso per vedere questa immagine]

......grazie ale "amorevoli cure" del suo proprietario la xè rivada a superar i 3 anni de vita, la xe alta 120 cm e la ga za fato un centinaio de fruti.

[Devi essere iscritto e connesso per vedere questa immagine]

Xè el peperoncino indian famoso perchè xè el piu picante da tuti, el ga 1.000.000 de...... no me ricordo mai come se ciama l'unità de misura What a Face

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: Peperoncino

Messaggio Da brico il Gio 14 Nov 2013 - 22:26

...................gradi Scoville...................
Brico
brico
primo uficial

Numero di messaggi : 245

Messaggio Da borin il Ven 15 Nov 2013 - 15:07

esisti un sacco de piante che xe perenni ma vien coltivade come annuali perchè in inverno le soffri e no sempre xe facile trovar dove salvarle. Dei gerani che tanti buta via e ricompra, ale begoniette ai coleus...
borin
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da brico il Ven 15 Nov 2013 - 22:34

borin ha scritto:esisti un sacco de piante che xe perenni ma vien coltivade come annuali perchè in inverno le soffri e no sempre  xe facile trovar dove salvarle. Dei gerani che tanti buta via e ricompra, ale begoniette ai coleus...
......................pura verità,se so che una pianta no la guanta jazzo e no gò un posto dove meterla de inverno,NO LA COMPRO,tuto quel che tajo zerco de far talee (qualchedun gà le scatole piene de mi e dele mie piantine),butar via o lassar sugar una pianta (per come la vedo mi) xe come quei criminali che abandona cani e gati in autostrada con una diferenza: vè intriga un can o un gato? demelo a mi (con tute le pignate che gò) ve invito a pranzo,agnel in forno o levro in umido coi funghi,podè portar anche un amico:     
Brico
brico
primo uficial

Messaggio Da sum culex il Sab 16 Nov 2013 - 16:00

No go mai magnà, almeno che mi sapio, carne de gato e tanto meno de can, ma te giuro che el tuo invito no me ispira per gnente. Metili in congelator e magniteli ti un poco ala volta!
affraid Evil or Very Mad affraid Evil or Very Mad 
ciao
sum culex

P.S.: purtropo no go spazio suficiente per salvar tute le piante che volessi e me toca per forza asassinarle per congelamento durante l'inverno; salvo solo quele che reputo (idea personale) più importanti sfrutando el minimo spazio che go. Le patissi lostesso perchè le xè tropo fisse e no le ga luce a suficienza, ma per fortuna gran parte se salva.
sum culex
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1110
Occupazione/Hobby : foto/piante/bricolage

Messaggio Da brico il Sab 16 Nov 2013 - 17:40

sum culex ha scritto:No go mai magnà, almeno che mi sapio, carne de gato e tanto meno de can, ma te giuro che el tuo invito no me ispira per gnente. Metili in congelator e magniteli ti un poco ala volta!
affraid Evil or Very Mad affraid Evil or Very Mad 
ciao
sum culex
.......................chissà,me ricordo che tanti anni indrio un noto ristorante in Friul de moda tra i triestini serviva abitualmente carne de can per vedel,finchè un veterinario gà scoperto sta porcheria.In quanto al gato,xe come la trapa:via la testa,via la coda e tuto el resto xe bon,el gato diventa levro.Personalmente no me piasi nianche selvagina, e per quel che me riguarda personalmente no gò mai magnado (spero) ne can ne gato........
Brico
brico
primo uficial

Messaggio Da Giacomin il Dom 17 Nov 2013 - 6:42

.... mi forsi si de gato perchè iera un periodo che ne piaseva andar dai cinesi.....pale Evil or Very Mad 

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto