Festival di Saremo

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Festival di Saremo

Messaggio Da Giacomin il Lun 20 Feb 2012 - 20:59

El xè nato nel 1951, mi nel 1948 …… praticamente coetanei.
Son cresudo con lui. Mi gavevo 3 anni e per mi, a confronto, el miglior premio che podevo sperar, iera un panin de buro co’l zuchero ….. ma questa xè un’altra storia.

Nei anni, de quel che me ricordo, el xè stà sempre visudo come una festa dela canzon italiana, che ne ga da dele soddisfazioni incredibili, che, a oggi, tutto el mondo le ricorda.

E el xè andado avanti sempre cussì. Ben o mal iera un’evento che noi italiani lo sentivimo come una nostra creatura, un nostro modo de esser, un nostro evento internazionale che ne fazeva sentir orgogliosi.

Anno 2012

ecco come i ne ricorderà....

......e sopratutto....

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: Festival di Saremo

Messaggio Da brico il Mar 21 Feb 2012 - 8:53

......................personalmente no lò gò guardado, e spero che saremo tanto in gamba de no aliniarse con la stragrande magioranza e no perder tempo in queste monade, comunque ognidun xe libero de far come che vol.E qua ve digo quel che gò visto ieri sera in un local.Vado dentro,tv impizzada e stà gente guarda quel programa dele scatole,comentando e discutendo,ma el bel xe,che un disi che xe una replica zà vista.Reazion dei altri: "Te se ricordi come che finissi?" "Me dispiasi,ma proprio no me ricordo". E alora concludo che in più de qualche volta el televisor xe una musina dove depositar el zervel e farse portar per la manina de stì furboni che ne comanda,..........
Brico
brico
primo uficial

Numero di messaggi : 245

Tornare in alto Andare in basso

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: