cambia el modo de viver

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

cambia el modo de viver

Messaggio Da brico il Dom 8 Gen 2012 - 14:09

Bergamo, 18enne grave in ospedale
dopo malore in discoteca per l'alcol
La ragazza è adesso fuori pericolo. Il caso si è verificato nello stesso locale in cui si verificò l'episodio
che portò alla morte della giovane campionessa di sci Krisel Marcarini dopo l'assunzione di ecstasy
Una ragazza di 18 anni è finita in ospedale dopo un grave malore in discoteca, dopo avere assunto una grande quantità di alcol (ma non si escludono anche altre sostanze)

Bondì,a suo tempo,cò gavevimo de meno andavimo in giro,o a balar,o far caminade,al bagno .................... e più de qualche volta sbrissava un bicer de più.Una sana bala,e dopo più novi de prima.La bala iera una conseguenza,no se la zercavimo,ieri per radio scoltavo un giovine che come niente fussì el spiegava che oggi i bevi subito e tanto,no i riva a esser alegri,che i xe zà in coma.Contenti lori............
Brico
brico
primo uficial

Numero di messaggi : 245

Tornare in alto Andare in basso

Re: cambia el modo de viver

Messaggio Da Giacomin il Dom 8 Gen 2012 - 14:43

Xè veramente preocupante quel che se legi e anche se vedi in giro, sempre più muleti che se imbriaga perchè "bisogna" per eser più fighi Evil or Very Mad tanto a casa nisun ga tempo de darghe un do piade in tel cul ..... mah

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Messaggio Da margherita il Dom 8 Gen 2012 - 17:32

Bisognassi farghe capir alla muleria che se prima i iera stupidi dopo i
xe stupidi all'ennesima potenza e giustamente Giacomin gà dito che
a casa nissun gà tempo de spiegarghe a cossa che i pol andar
incontro . D'altra parte adesso vigi "se tutti bevi devo bever anche mi"
che saria come che i disessi "se tutti xe mone devo esser mona anche mi". Evil or Very Mad
margherita
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1101
Occupazione/Hobby : pittura musica libri

Messaggio Da nonapicia il Mar 10 Gen 2012 - 15:05

Ogidì xe sai dificile farghe capir ai muli che i devi farse valer perchè i xe lori e no perchè i fa quel che fa i altri.....E per de più, con tuta l'informazion che i pol aver, ancora no i ga capì quel che va be e quel che fa mal.....
nonapicia

Numero di messaggi : 1897
Occupazione/Hobby : star in pase, far qualche foto e leger

Messaggio Da Giacomin il Mar 10 Gen 2012 - 19:21

De quel che me ricordo (causa età avanzata Crying or Very sad ) anche noi simiotavimo quel che fazeva i altri, ma iera nel modo de vestir, nel linguagio. Oggi xè "figo" far robe "estreme", bever fin svenir, far l'amor a 11/13 anni, venderse per una ricarica telefonica....... complimenti ai genitori

Giacomin
Armator

Messaggio Da Giacomin il Mar 10 Gen 2012 - 20:03

...........e questa xè una notizia de oggi

---------------------------------------
A 10 anni si fotografa nuda su Facebook
La polizia postale oscura il profilo
La bambina sul social network nonostante l'età non consentita

MILANO - A 10 anni ha un profilo su Facebook. E a 10 anni sceglie di mostrarsi praticamente nuda sulla sua bacheca. Tra l'altro, aperta al pubblico, non solo agli amici.

COME UNA DIVA - È la storia di D.C.I., come racconta il portale notizie.it. La bambina si è chiusa in bagno e ha sfruttato lo specchio, come fanno le dive consumate e le loro imitatrici, per scattarsi una foto osé. Molti utenti che sono incappati nello scatto lo hanno commentato invitando l'autrice a togliere la foto, ma la risposta è stata ancora più inquietante dell'idea originale: «Se la levo, finisce 'sta barzelletta».

OSCURATA - D.C.I. risulta residente nel Lazio, lungo il litorale. La polizia postale ha prontamente fatto oscurare la pagina, nonostante manchi al momento una denuncia effettiva. È però evidente come i rischi di una manovra del genere possano essere duplici: se la fotografia è vera, la bambina si è esposta anche a sguardi di malintenzionati, e viene da chiedersi dove possa essere il controllo da parte dei genitori; se lo scatto è una provocazione di un adulto, come può essere entrato in possesso di uno scatto evidentemente vietato, e quale sarebbe stato lo scopo dell'iniziativa?

I CONTROLLI - Resta da sottolineare come Facebook sia facilmente accessibile dai minori: al momento della registrazione, infatti, viene chiesto di indicare la propria età, ma solo «per favorire una maggiore autenticità e consentire l'accesso ai vari contenuti in base all'età. Potrai scegliere di non mostrare la tua data di nascita nel profilo». E per fornire un'email valida, basta registrarsi sui provider gratuiti. Come nel caso di Facebook, non ci sono limiti alla baby navigazione.

Giacomin
Armator

Messaggio Da borin il Mar 10 Gen 2012 - 21:38

Credo de gaverla vista su facebook, almeno iera una foto de una mula che se autofotografava in bagno mostrando roba che no se dovessi mostrar.. mah...
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da elsa il Mar 10 Gen 2012 - 22:02

nonapicia ha scritto:Ogidì xe sai dificile farghe capir ai muli che i devi farse valer perchè i xe lori e no perchè i fa quel che fa i altri.....E per de più, con tuta l'informazion che i pol aver, ancora no i ga capì quel che va be e quel che fa mal.....
Giacomin ha scritto:De quel che me ricordo (causa età avanzata Crying or Very sad ) anche noi simiotavimo quel che fazeva i altri, ma iera nel modo de vestir, nel linguagio. Oggi xè "figo" far robe "estreme", bever fin svenir, far l'amor a 11/13 anni, venderse per una ricarica telefonica....... complimenti ai genitori
no son d'acordo nè con la picia nona nè con el sior noè, però se me meto a spiegar el perchè so zà come
che va a finir.
solo una domanda: ma sè propio sicuri che una volta(disemo 40 anni fa) no iera uguale?
ovviamente escludendo internet, la rete, facebook e tutto quel che ghe gira intorno.

elsa
secondo uficial

Numero di messaggi : 152

Messaggio Da Giacomin il Mar 10 Gen 2012 - 22:17

Mah, forsi te ga ragion anche ti, disemo che ai nostri tempi no ierimo "informai" de sti comportamenti come semo adesso. El Piccolo gaveva notizie più serie de scriver..... Twisted Evil
Mi parlo per quel che go visudo mi. I "baloni" se li ciapavimo anche noi, ma no iera un'abitudine, no iera una moda. Co iero mulo, nela mia compagnia, se fazeva ste matade, ma iera un per de volte al'anno, ma no ogni fine setimana come se senti adesso. Una volta co te fazevi el mona, a casa iera i veci che te rompeva le bale ( A RAGIONE!!) per una setimana..... se no de più

Giacomin
Armator

Messaggio Da elsa il Mar 10 Gen 2012 - 22:22

la sua compagnia sior noè, la sua
ma de compagnie, anzi quela volta se usava dir bande(oggi i disi baby gang), ghe ne iera tante altre, forsi troppe
sicuro, dipendeva dove che uno andava a missiarse, e qua me fermo

Giacomin ha scritto: El Piccolo gaveva notizie più serie de scriver.....
no so se le notizie del piccolo quela volta iera più serie, so inveze che tante robe no i le scriveva

elsa
secondo uficial

Numero di messaggi : 152

Messaggio Da nonapicia il Mer 11 Gen 2012 - 7:19

elsa ha scritto:
solo una domanda: ma sè propio sicuri che una volta(disemo 40 anni fa) no iera uguale?
ovviamente escludendo internet, la rete, facebook e tutto quel che ghe gira intorno.

Questa xe una bela domanda.....no se pol escluder che ai mii tempi no sucedessi certe robe che secondo mi xe sempre sucesse, solo che no le iera publicizade da giornai , television e internet in sta maniera enorme che stimola altri "malai in testa" a far la stessa roba e no iera i mezzi de informazion che xe ogi.Sarà forsi per sto motivo che noi pensemo che una volta iera meio.....o forsi perchè una volta no gavevimo tuto quel che la mularia ga ogi e che otien ogi molto più facilmente de quel che otenevimo noi. De quel che vedo mi, ogi gran parte dela mularia no xe preparada a affrontar i problemi che ne presenta la vita perchè no la ga imparà a combatter per aver qualcossa.
nonapicia

Numero di messaggi : 1897
Occupazione/Hobby : star in pase, far qualche foto e leger

Messaggio Da Orso il Mer 11 Gen 2012 - 8:49

Spese volte penso che quando la gente parla dela nostalgia dei dei "bei tempi" e dele "virtu' " de una volta, la confondi i tempi e le virtu' col fato che lori e lore i jera giovini, quala volta e, piu' o meno, le virtu' no le ghe jera aparse gnanche sul'orizonte dei problemi che i gaveva.

Mi i tempi dei cinquanta ani fa e piu' me li ricordo ben e son contento de viver ogi e no jeri.

Orso
Orso
secondo uficial

Numero di messaggi : 107

Messaggio Da sum culex il Mer 11 Gen 2012 - 16:55

elsa ha scritto:

Almeno per quel che me riguarda a mi una volta NO iera uguale! Parlo de 50/60 e no de 40 ani fa.
No xè dito che tuti sia dacordo; mi parlo per mi e per la mia esperianza vissuda alora e ribadisso: iera tuto un altro modo de viver e de pensar.
ciao
sum culex
sum culex

Numero di messaggi : 1110
Occupazione/Hobby : foto/piante/bricolage

Messaggio Da Jure il Mer 11 Gen 2012 - 17:33

Forsi dir che 40 o 5o anni indrio no succedeva ste robe no xe esatto. Semplicemente no se saveva.Disemo che in quei anni i media tecnologicamente avanzadi no esisteva e le varie forme de internet per scambiarse foto e ciacole ancora meno. Nelle compagnie , quelle che frequentavo mi ( sai brute Very Happy )posso dir con sicurezza che ghe iera le bobe e ghe iera ancje le mulete "allegre". E penso che valeva per quasi tutte le compagnie. Me credè Se ve digo che la mia prima "bala" la go ciapada a 11 anni . In maniera stupida e incosciente ma la go ciapada. E dopo anche de mio fradel e mia mamma. L'altra notizia "sconvolgenete" xe che mi no go e no gaverò mai Facebook ne Twitter o altre robe ,secondo mi ,"inutili" e anche potenzialmente dannose.
Jure
secondo uficial

Numero di messaggi : 137
Occupazione/Hobby : pensionato /tanti

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: