statua moderna

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

statua moderna

Messaggio Da borin il Mer 22 Apr 2009 - 11:50

Questa no me par de gaverla vista gnanca sul defunto forum, tante volte che ghe passo, la xe al canton de via san Francesco con via delle Acqua oops Palestrina, sula casa che xe le coop.
El stile ghe somigli a quel de Mascherini, ma firme no vedo e no go letto mai gnente de ela. Cossa la rappresenta, de chi la xe e perchè i la ga messa là?
qualchedun che ghe ne sa più de mi me pol spiegar? gnanca svolazzandoghe de sora cola bora do ogi no go trovado sta informazion
borin
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1519

Tornare in alto Andare in basso

Re: statua moderna

Messaggio Da Ospite il Mer 22 Apr 2009 - 15:49

Gran bela domanda Very Happy ma mi diria che, oltre a saver chi xè sto "artista" me piaseria saver cossa che rapresenta...... scuseme ma la fantasia no xè el mio forte Embarassed Very Happy Very Happy

Ospite
Ospite

Messaggio Da el gran coboldo il Mer 22 Apr 2009 - 16:34

Bondì,Mascherini garantido,dato che no me piasi no ricordo cossa che rapresenta,con calma trovo
Cob
el gran coboldo
primo uficial

Numero di messaggi : 363

Messaggio Da el gran coboldo il Lun 24 Ago 2009 - 16:20

el gran coboldo ha scritto:Bondì,Mascherini garantido,dato che no me piasi no ricordo cossa che rapresenta,con calma trovo
Cob

...........come tute le robe,te zerchi una e vien fora un altra: l'opera xe là dal 1967 e rapresenta la
"Lotta di chimere"
Cob
el gran coboldo
primo uficial

Numero di messaggi : 363

Messaggio Da borin il Lun 24 Ago 2009 - 17:11

Grazie, perfettamente logico e coerente col periodo, che iera el suo periodo mitologico.
Mi intanto provavo a zoomar, ma no go arivado a fotografar dove che podessi esser la firma.. go no so quante immagini dele varie gambe de ste do chimere, ma no firmade!
domanda ancora più dificile: quando i la ga messa là? subito nel '67 o quando? la xe stada fatta propio per quel canton?
borin

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da sum culex il Mar 25 Ago 2009 - 15:12

Ve meto anche mi due foto mie de sta 'statua' impicada su un canton de una casa, perchè forsi se la distingui meio. La xè in un posto impossibile per far foto decenti: Se xè sol un lato xè iluminà e l'altro xè in scuro, co un'altra angolazion xè iluminà de luce radente quel che prima iera in scuro e resta in ombra l'altro; no resta altro che farla co le luci xè più o meno uniformi su tuti due i lati e senza sol, magari un poco a scapito dela brilanteza.
Son in concorenza con 'borin' come che xè sucesso tante altre volte.

ciao
sum culex
sum culex

Numero di messaggi : 1113
Occupazione/Hobby : foto/piante/bricolage

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto