La vostra opinion

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

El voto xè un diritto o un dovere

75% 75% 
[ 3 ]
25% 25% 
[ 1 ]

Totale dei voti : 4

La vostra opinion

Messaggio Da Giacomin il Lun 6 Giu 2011 - 20:24

Come se vedi ultimamente la gente la xè talmente scotada da sta porcheria che ne circonda che no la va più a votar

El nostro presidente Napolitano el ga dito che per lui el voto xè un'obligo.... disè la vostra opinion

Per mi xè un diritto, l'unica maniera de difenderse..... almeno se spera da sto marciume Razz

http://www.rovinj-apartman-soni.com/
Giacomin
Armator

Numero di messaggi : 2581
Occupazione/Hobby : colaudator de poltrone, divani e materassi vari

http://triestin.forumattivo.com

Tornare in alto Andare in basso

Re: La vostra opinion

Messaggio Da Jure il Mar 7 Giu 2011 - 8:02

Go sempre affermado che el voto xe un diritto e un dovere de ogni cittadin. Bisogneria ricordarghe a quei che no va a votar per pigrizia o per menefreghismo, la tesi de " xe tutti uguali" no la accetto, che xe una fortuna poder aver la libertà de andar a votar.E fin che esisti una Democrazia che te permetti de farlo trovo assolutamente vergognoso no andar a esprimer la propria opinion. Anche perchè come diseva la mia mamma: " i assenti ga sempre torto".No servi lamentarse ,dopo con "questi no ga fatto niente o quei altri no gaveva fatto niente". Mi ghe risponderia : " ti cosa tega fatto per far cambiar le robe?" Questo val anche per i referendum.
Jure
secondo uficial

Numero di messaggi : 137
Occupazione/Hobby : pensionato /tanti

Messaggio Da borin il Mer 8 Giu 2011 - 5:11

Jure ha scritto:Go sempre affermado che el voto xe un diritto e un dovere de ogni cittadin. Bisogneria ricordarghe a quei che no va a votar per pigrizia o per menefreghismo, la tesi de " xe tutti uguali" no la accetto, che xe una fortuna poder aver la libertà de andar a votar.E fin che esisti una Democrazia che te permetti de farlo trovo assolutamente vergognoso no andar a esprimer la propria opinion. Anche perchè come diseva la mia mamma: " i assenti ga sempre torto".No servi lamentarse ,dopo con "questi no ga fatto niente o quei altri no gaveva fatto niente". Mi ghe risponderia : " ti cosa tega fatto per far cambiar le robe?" Questo val anche per i referendum.
sottoscrivo perfettamente.
Zonto: quei che no va a votar ai referendum per boicottarli secondo mi faria meo a votar contrario, o bianca o al limite nulla. Perchè se col loro comportamento i abitua a no andar a votar, el giorno che sarà una votazion importante, un referendum su qualcossa che magari i gaverà a cuor, e nol passerà perchè la gente se ne gaverà fregato, alora... i se acorzerà nel mingere come che se disi.
borin
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1519

Messaggio Da nonapicia il Gio 9 Giu 2011 - 7:13

No podendo dar due voti diversi lo digo qua, anche per mi votar xe un diritto e un dovere, anche se in sti ultimi anni del dovere me ne saria fregada volentieri, visto come che xe le robe qua de noi....
nonapicia
aspirante capitano de coperta

Numero di messaggi : 1897
Occupazione/Hobby : star in pase, far qualche foto e leger

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

Permessi di questa sezione del forum: